Als ik een motor moest....

Dit is inderdaad een van de meest gave R1-en die gemaakt zijn. Prachtige vormgeving en bloedmooie kleurencombinatie. Ik ben een aantal jaren geleden helemaal naar de andere kant van het land wezen rijden om te kijken naar zo'n model. Zag er als nieuw uit maar geen onderhoudsgeschiedenis erbij en was geimporteerd. Het is toen een gifgroene ZX-9 geworden, maar iedere keer als ik zo'n rood-witte R1 voorbij zie komen denk ik: jammer dat het toen niets is geworden......opel_astra_sport schreef:hallo,
dit is mn motor de allereerste r1 en de mooiste:P 8)
YAMAHA R1 1998 152 PK MET SUPERPOLE MOTOGP UITLAAT
ANDERE UITLAAT DAN OP DE FOTO!
[img:640:426]http://img337.imageshack.us/img337/1429 ... dsdls7.jpg[/img]
greetz
Mijn keuze.... JIJ hebt de vetste motor van alle DF-ers.wjn schreef:Hier een aantal plaatjes van mijn motor, een Ducati 999s:
[img:600:450]http://home.tiscali.nl/~hjj/images/999s1.jpg[/img]
Je hebt helemaal gelijk, alleen de bocht (die ik een keer of 30 gedaan heb voor de foto's) is vrij scherp en het aanloopstuk vrij kort waardoor de snelheid eigenlijk vrij laag lag, vandaar ook niet echt plat door de bochtSander Spoolder schreef:zeer gave foto's, volgende keer even je vizier dicht, ik weet et, ben een zeikerd
Overdrijven is ook een vak héHarrie schreef:Mijn keuze.... JIJ hebt de vetste motor van alle DF-ers.
Ikzelf rij een Honda Supermagna uit 87. Past dus totaaaaaaaaaaal niet tussen de racemachines hierzo.
Toevallig een B-King??? Zijn zeer vette machines, alleen mijn vrouw wil er niet aanwjn schreef:Overdrijven is ook een vak héHarrie schreef:Mijn keuze.... JIJ hebt de vetste motor van alle DF-ers.
Ikzelf rij een Honda Supermagna uit 87. Past dus totaaaaaaaaaaal niet tussen de racemachines hierzo.
Maar ik ben 'bezig' met de aanschaf van een naar mijn mening "vetste" motor die tot nu toe is uitgebracht ...
Desmodeci? Lotterij gewonnen?wjn schreef:Overdrijven is ook een vak héHarrie schreef:Mijn keuze.... JIJ hebt de vetste motor van alle DF-ers.
Maar ik ben 'bezig' met de aanschaf van een naar mijn mening "vetste" motor die tot nu toe is uitgebracht ...
Oh,toch wel. Dat is wel serieus ja, 184 PK... O_OSilent Killer schreef:B-King heeft 184pk en iets van 145nm koppel, is het 2008 Hayabusa blok dat iets is teruggetuned. In de 5e versnelling loopt ie al iets van 265 op de teller, en dat op een naked bikePeric schreef:B-king is erg stoer, maar zoveel vermogen heeft zo'n ding toch niet?![]()
Sportschool overbodig
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten