Nog geen idee van, zal er voornamelijk van afhangen waar ik kom te werken (ben over een maand klaar met studeren). In het onwaarschijnlijke geval dat ik een leasebarrel krijg mag mijn vehicletje eruit maar omdat ie zonder onderhoud de 2 ton heeft gehaald heb ik beloofd 'm 'n speciaal afscheid te bezorgen (bv. zelf naar afrika toeren 8) ). Maar 't gekke ding heeft vorige week de apk weer fluitend gehaald dus als daily driver voldoet ie nog wel weer een jaar. Ook een turbo-ombouw (standaard geleverd in Japan/Australie/Zuidamerika) lijkt me wel geinig maar je blijft dan met het fwd concept zitten

.
Dan de funlijst, want daar draait het uiteindelijk om. Het probleem hierbij is dat ik veel dingen wil die moeilijk te combineren zijn qua kosten en tijd:
* oldtimer opknappen
* cabriootje
* iets snels (gtt, gevolgd door evo 1 t/m 9, of een cosworth)
* iets om dwars mee leren te gaan
* iets rustgevends & moois
Voor die oldtimer zit ik zelf aan een 504 coupe te denken want ik vind dat al jarenlang een classic. De rest zit zo ongeveer in m'n (serieuze!) wishlist:
+ alfa 166
+ lancia thesis
+ E30
+ impretzel (omdat ik die al sinds m'n 12e of 13e wil)
+ evo (omdat ie beter is dan het blikken stuk hierboven, maar ook duurder)
+ lancia delta (opknapper, het MOET lukken om zo'n ding betrouwbaar te krijgen)
+ mercedes SL 8) uit de jaren 90
+ 504 coupe dus
+ 205 gti (klassieker in wording)
Zoals gezegd zal de komende jaren vooral het beschikbare budget uitwijzen wat er wanneer komt

. Van de huidige BMW's kunnen de meesten me ook enorm bekoren (Z4 vind ik echt een fenomenale auto) maar daar daar is de eerste generatie rijders nog mee bezig terwijl dat typisch de auto's zijn waarvan je eerst rustig moet toekijken hoe de eerste 2 eigenaren die overwaarde t.o.v. de kostprijs voor je afschrijven

). Over 5 jaar maar eens kijken of ik geslaagd ben een score van 60% te halen

, daarna is het tijd een schaal omhoog te gaan :twisted: .