Beetje de post hierzo doorspittend vallen me 2 dingen op;
1 er is geen rijplezier meer omdat je een dikke opvallende bak rijdt, die je door collectief auto hatend NL misgunt wordt.
2 er is geen rijplezier meer omdat heel NL in de file staat, collectief NL niet kan autorijden en "wij" wel.
In beide zit wat in, NL is vol,........................wie heeft dat ook al weer eerder gezegd..................
Een oplossing is er ook niet meteen.
Neem bij punt 1 een minder opvallend ding, een Fiat Pinda of zo, tja misgunt wordt ie je niet, maar dan komen we weer bij punt 2; staan in de file danwel ; je rijdt nog steeds als eeen F1 coureur met je Pinda(P)Kaas, en heel NL heeft het weer niet begrepen, ook in een Pinda krijg je een dikke vinger als je weer strepen op het asfalt achterlaat natuurlijk.
Ik ben er voor mezelf wel uit; ik rijd met alles wat ik zelf mooi, leuk, gaaf vind. Opvallend liefs niet, maar das meer voor de kras boys onderons ( neh de loterij bedoel ik niet) idd zwart, prima......................voor de rest; allemaal opzouten, ik laat me geen kans door de publieke opinie ontnemen in leefplezier, waaronder auto rijden.
Nu nog even wat leuk nieuws; Heel binnenkort ga ik naar de M fabriek in München, om de M3 IRL te aanschouwen.........................................
Ja.....................................lees dat nog maar een keer.
Nu nog even wat leuk nieuws; Heel binnenkort ga ik naar de M fabriek in München, om de M3 IRL te aanschouwen.........................................
Zo, iedereen weer bij de les, details kan ik omwille van discretie niet geven, als ik geweest ben zal een verslag volgen.........................................