Thanks voor het aanbod. Donderdag is helaas niet gelukt, we waren iets te laat vertrokken. Misschien volgende keer.

Zeker niet, grootste voordeel van zo'n auto is natuurlijk ook het gewicht. Heb me echt goed vermaakt met het hok!
4 mei ben ik er weer, daarna zal het denk ik pas weer september/oktober worden.
Nog niet meegedaan, maar wil er wel een keer overheen fietsen. Heb zelf geen fiets, dus ik ben ook geïnteresseerd in eventuele arrangementen of verhuurpunten in de directe regio.veejay schreef: ↑26 apr 2023, 16:28 Iemand weleens meegedaan? Ik vraag me af of er geen arrangementen worden aangeboden zodat je een (electrische) fiets kunt huren en ook overnachten bijvoorbeeld. Tips welkom.
Schermafbeelding 2023-04-26 163934.jpg
https://www.nuerburgring.de/events/cate ... nning-meet
Toen was de gezellige ingang er ook nogPaskal schreef: ↑01 mei 2023, 11:49 Ga dit jaar ook nog wel eens langs voor de sfeer en de fraaie omgeving, maar als ik op de diverse socials en app-groepen de drukte/gekte voorbij zie komen heb ik totaal geen behoefte meer om een Ringtool en een jaarkaart te kopen. De rijen om de baan op/af te gaan worden langer en langer. Mogelijk komt het ook doordat ik de tijd heb gekend dat het er 's ochtends zoals hieronder uit zag op de parkeerplaats en je zoveel rondjes op een dag kon rijden als je wilde.
@veejay: dat moet net voor SX zijn.
vroegah.JPG
Precies. Momenten zijn er nog wel tussen 08:00 en 09:30 en laat op de avond in de laatste 1,5 uur TF als de meeste aan het eten (of zuipen) zijn.
rij vanaf Aken binnendoor, Via blankenheim, naar de ring. prima leuke route voor de auto. langs de ruhrstausee kun je mooi sturen, wel opletten op de polizeiMF1994CS schreef: ↑15 jun 2023, 18:33 Ik ga komend weekend weer naar de Eifel toe. Op zaterdag een ritje in de omgeving maken en zondag naar het circuit.
Iemand nog een goed idee voor een leuke rit? Kan me herinneren dat iemand hier eens een route naar/rondom een kratermeer oid heeft geplaatst.. kan deze alleen nergens meer vinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten