Gisteren geweest. Wat een verschrikkelijke dag

We waren rond 12 uur bij de Ring, 'laat' en midden in de drukte. Rondom de baan leek het bijna Karfreitag. Alle parkeerplaatsen ram en ram vol, heeft me 25 minuten gekost om weer weg te komen bij Brunnchen. Verder leek t op de baan zelf niet heel druk. Paar flinke crashes geweest, 2 auto's op hun dak en 1 bestuurder daarvan is met de heli afgevoerd. Paar sporen olie/kvs op de baan, veel mensen met pech langs de baan en op Dottinger Höhe en enorme files om de baan op en af te komen. Hele dag de moeite niet genomen om naar de ingang te gaan. Toen de baan om 16:00 weer open ging ben ik naar de ingang gereden en kon ik om 16:40 aan m'n eerste rondje beginnen.
Leuk gereden, had de zomerset er nog op en dat ging ook best aardig in het droog. Al loopt het op sommige plaatsen wat aan in de wielkasten achter, op droog gaat het toch wat rapper dan op nat. 17:10 kon ik aan m'n 2de ronde beginnen, zo lang weer moeten wachten voor de poort op Dottinger Höhe. En toen ik in de rij stond voor de derde ronde ging de baan weer dicht. Toen naar de pizzeria gereden en daarna naar huis.
Het was een enorm gezellige dag, mooi in het zonnetje lekker slap ouwehoeren, paar DF'ers voorbij zien komen op en naast de baan. Leuke dag bij de Ring, maar niet perse om het rijden