Het heeft gelukkig maar 1 jaar geduurd tot er weer eens een update kwam hier
in de tussentijd heb ik uiteraard niet stil gezeten en is er weer het een en ander aan de auto gebeurd.
zo had ik de auto opgehaald vorig jaar bij blackfish.
Dit was tevens het eerste langere ritje met de nieuwe updates,en al heel er snel kwamen er een hele hoop baustelle aan het licht..
Een van deze dingen was toch wel de tank stond achter in de auto zonder enige vorm van bescherming, voor mij/bijrijder mocht er iets gebeuren dus ik vond dat daar wat aan moes gebeuren. En omdat ik toen toch bezig was heb ik meteen een vlotter in de tank geplaats met tankmeter zodat ik niet meer hoefde te gokken hoeveel liter benzine er nog in de tank zou zitten.
zo begonnen:

Dat houd dus in reservewiel bak eruit vlakken vloer erin gelast zodat de tank mooi recht en fatsoenlijk kon staan.
Vervolgens heb ik een bak laten maken die om de tank heen zou gaan komen en deze van de binnen kant geĆÆsoleerd met brandvertragende isolatie.

En zoals net aangegeven meteen een brandstofmeter en een bij passende turbodrukmeter geplaats.
Toen ik dat allemaal klaar heb ik nog wat met de auto rond gereden maar bleef rare vibraties in de aandrijving houden, dus toen heb ik er voor gekozen om te beginnen met het vernieuwen van de aandrijfassen aangezien deze ook al +/- 28 jaar onder de auto hangen is dat ook geen overbodige luxe.

Daarna nog wat ritjes gemaakt met de auto maar het liep allemaal niet heel erg fijn en lekker dus had er even geen zin meer in..
Toch de draad weer opgepakt vervolgens reed ik ergens overheen waardoor ik een scheurtje in mijn carterpan had gereden dus daar moest een nieuwe onder komen, gelijk maar voor een upgrade gekozen en een pan met schotten geplaatst.

Ook meteen een bodemplaat van een golf 3 tdi gemonteerd.

Omdat ik zelf een foutje had gemaakt met het monteren van mijn beugel van de gaskabel en ik daar per toeval achter kwam.. had ik ineens een turbo druk van +3 bar bij volgas dus ik wist dat er wat moes gaan gebeuren in de afstelling van de auto, dus dat was het volgende wat we hebben gedaan. Wij zijn hierbij even gestopt omdat er nog in de toekomst een verse motor gepland staat met versterkte onderdelen ik moet zeggen ik heb momenteel al niks te klagen.

En je weet hoe het gaat dan denk je eindelijk klaar te zijn en toen hoorde ik op weg terug naar huis dat het druklager erg veel lawaai maakte dus heb ik +/- een maandje terug de motor er weer uitgetrokken en alles wat ik tegen kwam wat mij niet beviel vernieuwd/netter gemaakt.

Meteen daarna de banden van de velgen af laten halen want ik had een beetje een foutje gemaakt wat de bandenmaat betreft dus ben toen van een 255 naar een 235 er band gegaan ( ben erg blij dat ik het gedaan heb ) auto kon weer omlaag en het loopt niet meer aan

toen gelijk door naar Grip om het zaakje opnieuw uit te lijnen want er stond een weekendje ring gepland

en toen was die er bijna klaar voor het enige waar ik nog op moest wachten waren de nieuwe remslangen dan kon het feest los gaan deze kwamen gelukkig ook snel binnen meteen gemonteerd en alles ontlucht.

De dag erna gingen we dus naar de ring, mijn vriendin had een overnachting geboekt bij de ringlodge ( echte dikke aanrader ) super leuke mensen en heel er nette en gezellige B&B
upload foto gratis
En de volgende dag het weekend afgesloten met wat rondjes op de baand
Voor nu ben ik wel even klaar maar in de winter gaan we weer verder met upgraden