Supersport, gaaf, duur en voor dagelijks niet zo denk ik. Kleine wielen, kwetsbaar en inderdaad diefstalgevoelig/hoge premie.
Klopt, zeker minder speels dan Runner, maar vind het wel fijner dan de grotere/zwaardere serieuzere motorscootersThomas H schreef: 29 sep 2020, 18:31 Gefeliciteerd!
Kasteel een Vespa klinkt wat minder speels.. Misschien onterecht, heb er geen ervaring mee.
Verstandig, lekker compleet, met pizza koffer (maar wel zonder zijstandaard dacht ik, die heeft de S weer erop).
Shakes schreef: 30 sep 2020, 20:11 Binnenkort even mijn “auto” topic aanpassen. Net 20km gereden. Ding is meer dan snel zat voor het dagelijkse verkeer. Tussen 10 en 80 trekt hij harder dan een jongen van 16, daarboven niet geprobeerd eigenlijk. Goed wendbaar, remmen moeten nog even inwerken, nieuwe blokken rondom. Komt geen akra onder, kansloos. Ja hier wel heel happy mee.![]()
Ik heb hiervoor een paar jaar geleden een Tmax 500 gekocht. Met Akra natuurlijkThomas H schreef: 27 sep 2020, 18:06 Hoe speels rijdt zo’n motorscooter? Denk er zelf wel eens over om zo’n 180cc runner naast de SV te zetten. Lijkt mij nog wel leuk speels rijden in de stad en in 20 minuten naar Zandvoort. Alleen het imago van die dingen... en diefstal gevoelig volgens mij.
Gebruikers op dit forum: Gus en 9 gasten