Pagina 3 van 4

Geplaatst: 03 mar 2007, 13:21
door HansD
Ik heb er ook wel het vertrouwen in dat het goed komt. Voor zover ik in kan schatten weet iedereen wel wat hij kan doen en hoe hij zich moet gedragen. Ik vind het prachtig allemaal die Z06, M3/5´s, Viper, enz maar weet dat ik toch kansloos ben om die bij te houden met mijn dieseltje. Dat ga ik dan ook niet proberen.
Als ik op de dag zelf het idee heb dat ik een aantal mensen niet vertrouw stop ik ermee en ben ik zo weer weg.
Het rijden is leuk maar vooral het geouwehoer eromheen is altijd prachtig.

Ik vind het overigens wel een goed idee om de toekomstige meetings niet al teveel aan de grote klok te hangen om ´petjesvolk´ en teveel onbekeneden te voorkomen. Aan de andere kant, onbekenden zijn vrienden die je nog niet ontmoet hebt.

Geplaatst: 03 mar 2007, 13:37
door Sjaak Langendoen
Goede afspraken/regels maken,dan komt het wel goed en het petjesvolk jagen we gewoon weg,mochten die komen :wink:

Geplaatst: 03 mar 2007, 13:47
door Daniel
Op zich is het natuurlijk geen vreemd verschijnsel dat de CBR07 veel groter wordt, dit forum is openbaar en iedereen mag er registreren.
Ik kan me voorstellen dat voor de mensen die de CBR06 mee hebben gemaakt en met eerdere meetings mee zijn geweest men het graag wat kleinschaliger wil houden, anderzijds, ik kom hier al relatief lang maar ben vanwege andere verplichtingen nog op geen enkele meeting geweest en ken (buiten Tom en Femme) niemand :) Ben ik dan een nieuweling of een 'oudgediende'?

Het is denk ik om organisatorische redenen wel handig om een zeker maximum aan het aantal deelnemende auto's te stellen. Het zal al een helse toer zijn om de groep min of meer bij elkaar te houden over de grote afstand die afgelegd moet gaan worden. Zelfs met twee tankstations zal het met 80+ auto's behoorlijk druk worden.

Qua mensen zijn groepen tot een man of 100 redelijk te behappen, als je de hele dag hebt is er voldoende tijd om iedereen wel even (kort) te spreken. Veel groter moet het denk ik niet worden, ook om mensen wel de gelegenheid te geven andermans auto's te kunnen proberen (ik hou me aanbevolen voor een M3, M5 en Z06 :P)

Geplaatst: 03 mar 2007, 15:42
door RVV
Veel goede input. Er is ondertussen een rem op het gebeuren gezet, geen aanmeldingen meer tenzij het echt een dringende reden heeft. En naturlijk nog een paar aanmeldingen die al onderweg zijn.

Verder heeft Hans DIsco de beste opmerking,
"het geouwehoer er omheen",
En zo is het ook, het gaat om het totaalgebeuren, de lol is niet alleen het rijden maar om gewoon een supergave dag te hebben met iedereen.

Geplaatst: 03 mar 2007, 17:01
door Elmar
Ik kom ook voor het ouwehoeren, vandaar ook in eerste instantie met de bbq.
We zien bij de meeting van de Bentley alvast een hoop CBR aanmelders, dus daar kunnen we ook nog eea bespreken.

Geplaatst: 04 mar 2007, 11:09
door david
Rico,
goede verstandige zet. hebben we op de lange duur zeker meer lol van

Geplaatst: 04 mar 2007, 11:39
door Dennis Cavallino
Ik heb ook nog even een kleine kanttekening die iedereen eigenlijk wel weet, hoop ik.

Als je gedurende lange tijd zo hard rijdt, dan kan het zijn dat je met oude* en/of beschadigde banden (Wat je zelf nauwelijks kunt zien) een grote kans op een klapband.

Zorg er dus voor dat je van te voren even je banden checkt op leeftijd. Als je een 3 cijferige code hebt op je banden, dan zou ik niet eens durven rijden. Die zijn van voor 2000 namelijk. Een 4-cijferige code geeft met de eerste 2 cijfers de productie week aan (1-52 dus) en de laatste 2 cijfers het jaartal 07 is dus nieuw.

http://www.conti-online.com/generator/w ... ge_en.html


* hence achtervolgingsfilmpjes in USA waar ze altijd een klapband krijgen na een paar minuten harder dan 60mph omdat mensen daar nooit banden verwisselen

Geplaatst: 04 mar 2007, 18:11
door Toes
Wel ff een goede tip Cav...toevallig twee weken geleden nog een klapband gehad op de A1(gelukkig bij zo'n 140 km/u) achter op de senator,is apart gevoel hoor...goed afgelopen iig,kon hem nog netjes de vluchtstrook op sturen..grtz..

Geplaatst: 04 mar 2007, 19:12
door Marc R
Ik heb ook niet de kleinste illusie dat ik de snelste ben daarzo,wil gewoon graag kennismaken met de gezichten achter de namen.

T rijden is natuurlijk wel de hoofdmoot,lekker die mega dikke bakken bekijken die je anders NOOOIIT ziet!!

Geplaatst: 04 mar 2007, 21:00
door GTRene
goede tip cav...zal morgen meteen ff checkke..scary anders haha...
GTRene

Geplaatst: 05 mar 2007, 10:30
door Henk Jan
Ik heb er veel zin an, maar twijfel nog of ik mn oudste zoon van 5 meeneem vanwege de toch aanwezige, eerdergenoemde risico's. Hij is helemaal gek van auto's en weet zeker dat hij zn ogen zou uitkijken.

En zoals eerder gezegd; Zo lang er niet teveel ongenode gasten aanwezig zijn ga ik ervan uit dat het een onvergetelijke dag gaat worden met mensen die allemaal verstandig met hun 'speeltje' omgaan.

BTW, langs hoeveel pompen komen we? Heel belangrijk om te weten als je EVO rijdt. Tankje gaat max 250km mee. :shock: :mrgreen:

Geplaatst: 05 mar 2007, 10:44
door frank de jonge
Dat is de complete rit ongeveer ook :P
+ je begint en eindigd bij een pomp :P

Geplaatst: 05 mar 2007, 11:33
door Knot
Ik kom ook puur voor de lol en de gesprekken en kijken naar mooi spul.

Misschien ga ik zelfs wel bbq'en in de tijd dat het snelle spul de 3 uurs rit doet 8)

Geplaatst: 05 mar 2007, 12:59
door Gijzer
Knot schreef:Ik kom ook puur voor de lol en de gesprekken en kijken naar mooi spul.

Misschien ga ik zelfs wel bbq'en in de tijd dat het snelle spul de 3 uurs rit doet 8)
Om 11 uur 's ochtends al aan de BBQ? Eet smakelijk. :D

Geplaatst: 05 mar 2007, 14:07
door GTRene
Dinomi schreef:BTW, langs hoeveel pompen komen we? Heel belangrijk om te weten als je EVO rijdt. Tankje gaat max 250km mee. :shock: :mrgreen:
Das nog redelijk netjes dan...ik denk dat mijn V8 dat ook doet zo ongeveer dus erg belangrijk waar de pompen staan :lol:
Ik neem wel de navigatie mee voor de zekerheid dan zou je theoretisch een route kunnen invoeren langs de pompen en parkeerplaatsen lijkt me..nu nog die navi snappen hoe het werkt :roll: maar denk dat er onder de mensen daar wel mensen zijn die dat weten.
GTRene

Geplaatst: 05 mar 2007, 14:08
door René130i
Gijs te Kaat schreef:
Knot schreef:Ik kom ook puur voor de lol en de gesprekken en kijken naar mooi spul.

Misschien ga ik zelfs wel bbq'en in de tijd dat het snelle spul de 3 uurs rit doet 8)
Om 11 uur 's ochtends al aan de BBQ? Eet smakelijk. :D
:lol: :lol: :lol:

Geplaatst: 06 mar 2007, 13:42
door Daniel
GTRene schreef: Das nog redelijk netjes dan...ik denk dat mijn V8 dat ook doet zo ongeveer dus erg belangrijk waar de pompen staan :lol:
Mijne ook...volle pijp loopt hij ongeveer 1 op 5, dan is met 300 km het einde wel een beetje in zicht.

Geplaatst: 06 mar 2007, 14:01
door GTRene
Dennis Cavallino schreef:Ik heb ook nog even een kleine kanttekening die iedereen eigenlijk wel weet, hoop ik.

Als je gedurende lange tijd zo hard rijdt, dan kan het zijn dat je met oude* en/of beschadigde banden (Wat je zelf nauwelijks kunt zien) een grote kans op een klapband.

Zorg er dus voor dat je van te voren even je banden checkt op leeftijd. Als je een 3 cijferige code hebt op je banden, dan zou ik niet eens durven rijden. Die zijn van voor 2000 namelijk. Een 4-cijferige code geeft met de eerste 2 cijfers de productie week aan (1-52 dus) en de laatste 2 cijfers het jaartal 07 is dus nieuw.

http://www.conti-online.com/generator/w ... ge_en.html


* hence achtervolgingsfilmpjes in USA waar ze altijd een klapband krijgen na een paar minuten harder dan 60mph omdat mensen daar nooit banden verwisselen
Gecheckt en zijn van 04-2003 tja er is ook weinig mee gereden, alhoewel ze nu bijna op zijn...vandaar ook dat ie eerder spint.
GTRene

Geplaatst: 06 mar 2007, 23:29
door Corvette
He Elmar, prutser,

Bij 250 km/uur is het geen 70 meter, maar 69,4444444444444444444 meter per seconde.

Dag hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
:lol: :lol: :lol:
Gr.
Cor

Geplaatst: 07 mar 2007, 12:08
door Erik K.
Beetje veiligheidsmarge joh ;)

Geplaatst: 07 mar 2007, 12:32
door Knot
Daniel schreef:
GTRene schreef: Das nog redelijk netjes dan...ik denk dat mijn V8 dat ook doet zo ongeveer dus erg belangrijk waar de pompen staan :lol:
Mijne ook...volle pijp loopt hij ongeveer 1 op 5, dan is met 300 km het einde wel een beetje in zicht.
Zuinig man, mijn GT liep gemiddeld 1 op 5 ;)

Geplaatst: 07 mar 2007, 14:24
door Mark Nauta
Ik rij wel mee, maar zal met de sprints niet meedoen. ik rij denk ik zelf steeds vooruit en wacht dan bij de meetingpoints.

Ik denk dat het wel los zal lopen die dag, maar kan me de meningen van de anderen wel goed voorstellen. Ik zelf zou ook graag een lekker babbeltje maken met de meesten van hier. Tuurlijk is de groep groot, maar het gaat om allemaal autogekken, en die raken altijd wel met elkaar aan de praat, is het niet 1 op 1, dan wel met een hele groep bij elkaar. Iedereen kan de lijst zien met auto's en personen erbij, dus kun je de persoon die je wilt spreken natuurlijk ook altijd opzoeken.

Het lijkt mij een erg leuke dag te worden, maar er moeten inderdaad i.v.m. met veiligheid van te voren gewoon goede en duidelijke afspraken gemaakt worden. Ik neem ook aan dat iedereen snapt dat met die hoge snelheden geen spelletjes gespeeld moeten worden.

Geplaatst: 07 mar 2007, 14:28
door RVV
NIET ? ik wilde nog voorstellen om 250+ tikkertje te gaan spelen :wink:

Geplaatst: 07 mar 2007, 16:32
door Gijzer
Rico v Velzen schreef:NIET ? ik wilde nog voorstellen om 250+ tikkertje te gaan spelen :wink:
En bumpertje kleef

Geplaatst: 07 mar 2007, 16:34
door RVV
Nee deur aan deur rijden :wink: