Hij staat
Opbouwen was goed te doen en leuk werk.
Dingen die ik ondervond bij het opbouwen.
- ik had vooraf een mal gemaakt met de breedte van de opstellen en waar ongeveer de oppik punten zitten. Zo heb ik een basis positie bepaald. Dit omdat de kolommen niet in het midden van de auto staan. Zo wist ik zeker dat ik ook aan de voor- en achterkant voldoende vrije ruimte had.
- de papieren handleiding is gewoon

Het meeste heb je aan de video.
- je hebt een motorkraan of takel nodig om de levering uit elkaar te krijgen. Met de gewone krik het pakket opgetild en op 2 automovers gezet.
Pakket onder een takel die ik heb, geplaatst. Op de video goed gekeken waar zij het oppakken ivm het evenwicht. Voorzichtig bovenste kolom omhoog getrokken. Onderste deel er onderuit gereden. De andere twee automovers klaar gezet en de bovenste kolom daarop laten zakken.
Rechtopzetten is met twee man een eitje.
- Best wat tijd gespendeerd aan het goed uitzetten / uitlijnen van de kolommen. Om vervolgens bij het boren van de gaten te merken dat de kolom wat verschoof

Dus advies is om eerst redelijk uit te lijnen, de eerste kolom te fixeren en daarna de twee pas precies uit te lijnen en te fixeren.
- Bij het uitlijnen niet alleen de onderbak tussen de kolommen plaatsen, ook de bovendorpel, die heeft net even wat meer speling nodig. Het past bij mij nog wel maar de schroefgaten lijnen net niet lekker op.
- Recht boren voor de ankers is niet altijd even makkelijk, overkomt je dat, boor dan even de eerste 1 a 2 cm na met een 20mm. Dit voorkomt het wegspatten van de beton toplaag bij het inslaan van het anker.
- Ik heb een PE uitvoering met een kunstof overkapping van de motor. De montage video is op basis van een versie zonder kap.
Monteren van de bevestigingsprofielen hiervoor met de motor al op zijn plek is *piep* Dus eerste die monteren voordat je de motor er in hangt.
Verder is het logisch werken en vooral leuk om te doen. Helemaal als het resulteert in een brug in je eigen garage