Weet iemand trouwens hoe het momenteel is i.v.m. corona: is de ticketbox open om ter plaatse rondes te kopen op je kaart, zijn er extra maatregelen etc.? Waarschijnlijk allemaal zoals altijd, maar om zeker te zijn dat ik niet voor niets kom daar

Heb je nog gespot afgelopen weekend! Godsamme wat was het heerlijk rustig!Paskal schreef: 05 jun 2020, 21:17 Als jr een greenhelldriving-account hebt daarop inloggen op de computer. Op de openingspagina zie je dan oa bovenstaande. Bij "mein verlauf" kun je ook exact zien hoeveel rondjes je gereden hebt, inclusief data en tijdstippen.
Hier staat het circus weer klaar voor morgen![]()
ready.jpg
Heb jou inderdaad ook nog voorbij zien komen! Herkenbare autoPaskal schreef: 11 jun 2020, 06:58 @HugoD: nee hoor, da's al meer dan een maand niet meer aan de orde.
En het was zaterdag inderdaad ongekend rustig. Ik kan me niet herinneren dat ik de combinatie van onderstaande in de laatste 20 jaar mee heb gemaakt:
- zaterdag waarbij hele dag open is
- in het hoogseizoen
- heerlijk weer (muv 11-13u)
- maximaal 8-10 auto's op de baan![]()
---> dat was natuurlijk heerlijk rondjes rijden.
Het voelde eigenlijk als een premium trackday waarbij ze ook een maximaal aantal auto's toelaten op een circuit![]()
Toen ik er 21 juni was, kon je nog nergens echt stilstaan en kijken hoor. Bij Breidscheid was nog overal lint gespannen, stonden er hekken en een beveiliger erbij...zie deze foto - hier loop je dus omhoog richting Wehrseifen:Philipoo schreef: 02 jul 2020, 11:49 Bij breitscheid kan je prima kijken! Daar wordt het al wekenlang gedoogd. De grote parkeerplaatsen zijn dicht, maar je kan op andere plekken parkeren en langs de baan lopen
Twee weken eerder kon je nog gewoon langs de beveiligers omhoog lopen op zaterdag. Op zondag zeiden ze dat we even om moesten lopen (200m) en dan kon je alsnog bovenaan bij breitscheid kijken! Vonden ze allemaal primaMnrk schreef: 02 jul 2020, 13:02Toen ik er 21 juni was, kon je nog nergens echt stilstaan en kijken hoor. Bij Breidscheid was nog overal lint gespannen, stonden er hekken en een beveiliger erbij...zie deze foto - hier loop je dus omhoog richting Wehrseifen:Philipoo schreef: 02 jul 2020, 11:49 Bij breitscheid kan je prima kijken! Daar wordt het al wekenlang gedoogd. De grote parkeerplaatsen zijn dicht, maar je kan op andere plekken parkeren en langs de baan lopen
![]()