Leuke reacties op je auto

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Wim te Riet
Auto: Saab 9-3

Bericht door Wim te Riet » 02 mar 2007, 16:36

Robin schreef:Aha een Philip Morris.
Mooi man!

:P
Whahaha :D

Nee, hij rookt niet ;)

De MG B (nu van m'n pa) was altijd wel een redelijke vrouwenmagneet.
Ook leuk toen ik nog vrijgezel was :)
Gevolg: nu ben ik getrouwd met de vrouw waarmee ik een nachtrit van de MG Club heb gereden. We zijn ook getrouwd in de MG. Helaas regende het pijpestelen :?

Destijds met mijn Kever: het interieur was nog niet klaar, maar de GTI motor lag er al wel in. Jongetje van een jaar of zes: 'Is dat een crosswagen?' :lol:

Roger

Bericht door Roger » 02 mar 2007, 19:25

Het verhaal van "vroeger had ik er ook zo eentje" komt me heel bekend voor. Niet zozeer in Nederland maar wel in Engeland. Als ik daar ergens met mijn Triumph kom dan heeft echt IEDEREEN zo'n ding gehad vroeger!

Hier in Nederland is het altijd, "goh wat leuk... een MG!" Nee hoor het is een Triumph zeg ik dan. Meestal is de reaktie "dat is toch hetzelfde!" waarna ik over het algemeen wijselijk mijn mond maar houdt.

Verder kijken vooral veel kids naar de auto, waarschijnlijk omdat het zo'n laag en klein ding is.

Rebel

Bericht door Rebel » 02 mar 2007, 20:54

Meeste mannen fluiten altijd lonkend naar me..

Stéphane

Bericht door Stéphane » 02 mar 2007, 22:22

Leander Kolen schreef:Leuk draadje!

Ik had ook een vraag. Is de Brabus in dit verhaal een groot verschil tov de Smart Roadster, of is het dezelfde wagen?
Mijn vriendin vindt deze helemaal te gek.

Als ik in de Porsche rijd kijken sommige mensen wel eens op, maar ook niet zo dat ze staan de springen en foto's maken. Dat helaas nog net niet. Duimen omhoog ken ik ook :) .

Groeten. Leander
De Brabus is als af-fabriek auto gewoon een stuk completer. Optisch de velgen, spoilers en de kleur (zilver was oorspronkelijk alleen voor de Brabus), Brabus interieurdelen en meters, lederen bekleding met stoelverwarming en nog wat dingen. Maar ook de motor is handgebouwd in Berlijn en deze levert gewoon iets meer vermogen. Nog steeds niet schokkend veel, maar genoeg om er aardig mee vooruit te komen. Als compleet pakket vind ik het prettig in het dagelijkse gebruik, ook met nog wat extra accessoires die ik zelf nog heb (navigatie, BT carkit en cruisecontrol, met snelheidsbegrenzer :P).

Maar het rij-plezier heb ik ook in de andere roadster, die is wat puurder zonder airco, stuurbekrachtiging en de toch wel zware Brabus-velgen. Als je dan voor een roadster in de markt bent zou ik kiezen voor een 82pk versie en zo compleet als je ze kunt vinden. In Duitsland staat er heel veel te koop, zelfs nieuwe voor betrekkelijk weinig. Een nieuwe Brabus heb je daar nu voor 17,5k Euro, dus met BPM erbij zo rond de 20-21k. En dat is dan een stuk minder dan de mijne kostte destijds...Een nieuwe 82pk roadster heb je daar al voor rond de 10-15k zo ongeveer. Zeker aan te raden vanwege garantie, want zonder garantie (en/of 2 jaar extra van je dealer) moet je er niet aan beginnen. Helaas toch te veel problemen ermee.

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 02 mar 2007, 23:36

Rebel schreef:Meeste mannen fluiten altijd lonkend naar me..
:lol:

Elmar

Bericht door Elmar » 03 mar 2007, 09:44

Rebel schreef:Meeste mannen fluiten altijd lonkend naar me..

En dat al zonder dat je in de TT zit?
Ga dan ook niet zo vaak naar Sitges man.

Rebel

Bericht door Rebel » 03 mar 2007, 14:07

Tristan schreef:Was gister in R'dam en kreeg te horen van 3 zakenmannen dat ik een schitterende auto had, en een zeer mooi geluid.

Toch leuk. :D

Was dit voor of na het "zaken doen" ?

Plaats reactie