Was jij niets vergeten Luco ?Luco schreef: 25 okt 2018, 19:43
Als de schade bekend was bij verkoper en je dit niet gemeld heeft dan heeft die dus ook verzwegen dat het taxatierapport niet correct was en heeft die bewust feiten achtergehouden, lijkt me dat je dan wel een zaak hebt, koop terugdraaien en dat ding door de pui rijden en op zoek naar een andere zou mijn advies zijn.
Klote Bram
Tim Roks 28-06-2016
Sinds kort in het bezit van een BMW M3 E46, geleverd door Premium Classics. Niet alleen de auto is geweldig, ook de service van Victor. Wil je ooit je droomauto kopen, doe dat dan bij Premium Classics.
PC zit niet in de PitboxJP schreef: 26 okt 2018, 12:04 Las PC hier ook niet mee (van ten tijde met die werledbekende hoes) ? Zijn toch al wat minder leuke aannames naar hun toe, als ik het zo lees.
Die E39 540 kwam bij AutoLeitner vandaan.Niels schreef: 26 okt 2018, 12:20 Ik ben misschien een beetje te snel met mijn conclusies maar pc is wel een bedrijf wat de indruk wekt alleen het allerbeste van het allerbeste aan te bieden en daar ook hun prijzen op baseert. Dit is niet de eerste keer dat het anders lijkt. Er is ook al eens een E39 540i voorbij gekomen waar nog sloten geld achteraan moest.
Ik vind het heel moeilijk. Verstand zegt, weg ermee. M’n hart zegt, die auto rijdt goed, ziet er verder fantastisch uit, waarom zou je?Riceaux schreef: 26 okt 2018, 13:27 Bram heeft inderdaad niks met PC te maken. Maar als dit bij hun al bekend was zegt dat natuurlijk wel wat over dat bedrijf.
@Bram al besloten wat je gaat doen?
Eensch.Robin schreef: 26 okt 2018, 13:53 Bram ik snap je wel, maar is dat het zogenaamde smartengeld wat je voor ogen hebt? Ik zou nu nog terugdraaien dan.
Gebruikers op dit forum: MarcF en 3 gasten