Die Megane lijkt me geen straf om in te rijden.
Ik heb er ook ontzettend veel zin in!tomgtr schreef: 11 apr 2018, 15:21 Writers block. Sterkte met de omstandigheden. Aardig wat omstandigheden hier ook. 1 X5 en 1 M4 down
![]()
Die Megane lijkt me geen straf om in te rijden.
http://nivex.eu/samenwerken/tomgtr schreef: 11 apr 2018, 15:29 Hahahaha, ja de BQQ, maar om daar NIVEX voorsteltopic mee vol te spammen.....
Ik vlog zo nu en dan hoor! Maar wil inderdaad gewoon dichtbij mezelf blijven. Die creatieve flow komt wel weer.ArjandeV schreef: 11 apr 2018, 15:32 Hey! Welkom..
Ik zou gewoon gaan vloggen.. Als je kijkt wat die gasten (of dames) allemaal voor elkaar krijgen, niet normaal. Social media marketing wordt steeds groter lijkt het en zonder te willen generaliseren krijgen vrouwen die over auto's praten toch meer aandacht.. Kijk maar naar supercar blondie.. anyway, gewoon doen waar je zin in hebt joh.. als het even niet lukt, dan maar niet toch?
Volgens mij een naamgenoot van je. Slaapverwekkend was / is dat. Maar goed, zolang hij er zelf plezier aan beleeft...tomgtr schreef: 11 apr 2018, 15:50 Ja ik kan me een forumlid herinneren die een goed voorbeeld was. Hoe het niet moest dan.
Precies, en ik werk sinds kort 32 uur er naast en probeer ergens ook nog een tweejarige op te voeden. Desalniettemin vind ik het wel leuk om zo nu en dan wat de filmen. Misschien dat ik met de Mégane nog wat leuks ga doen of met de 848///Joost schreef: 11 apr 2018, 15:53 Mijn vrouw volgt ook behoorlijk wat vloggers, met name op het gebied van fashion en make-up, en ik sta echt vaak te kijken hoe mooi die filmpjes in elkaar zitten. Echt zo gaaf gefilmd met drones e.d. Maar om daar te komen moet je echt een goed concept hebben, en niet zo maar 1x per maand wat op internet zetten. De manier van filmen en de edit is minstens zo belangrijk als de content.
Vaak zit er ook wat geld achter, dus ook hier geldt weer...met geld maak je geld. Het is echter wel bereikbaar, maar je moet er eerst vooral veel tijd in investeren.
youtube kijken is gewoon wat voor ons tv/telekids kijken was.tomgtr schreef: 11 apr 2018, 15:57 Mijn dochter volgt Enzo Knol maar haat Famke Louise. En ik ben een beetje in een generatiekloof gevallen![]()
Dit! ik kijk vaak naar de vlogs die Zwitserse Anna, miss Emma Walsh en Sophia Calate. Ik denk dat Nivex daar prima bij kan.ArjandeV schreef: 11 apr 2018, 15:32 Hey! Welkom..
Ik zou gewoon gaan vloggen.. Als je kijkt wat die gasten (of dames) allemaal voor elkaar krijgen, niet normaal. Social media marketing wordt steeds groter lijkt het en zonder te willen generaliseren krijgen vrouwen die over auto's praten toch meer aandacht.. Kijk maar naar supercar blondie.. anyway, gewoon doen waar je zin in hebt joh.. als het even niet lukt, dan maar niet toch?
Ik kijk nooit geen tv :/
Je kan van de week een vlog over een Kia Stonic verwachten. Denderend spannend.Robin schreef: 11 apr 2018, 16:20Dit! ik kijk vaak naar de vlogs die Zwitserse Anna, miss Emma Walsh en Sophia Calate. Ik denk dat Nivex daar prima bij kan.ArjandeV schreef: 11 apr 2018, 15:32 Hey! Welkom..
Automeisje ook leuk hoor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast