@Alfata Comfort heb ik nu juist met het Ohlins onderstel, dit is werkelijk de beste upgrade die je kan hebben voor een 4C

Afijn hij is nog niet weg en ik bied hem zeker niet aan voor een prikkie, heeft ook een rede

De nieuwe Honda NSX dan misschien?Hans R schreef: 20 feb 2018, 10:42 @Tom een Cayman S vind ik echt lelijk! Dat gaat hem niet worden..
Ik denk dat als hij 900kg extra aan auto wilt, dat hij een hothatch erbij haalt.
Ik denk dat Alfata, een 4C bezitter, erg graag wil weten hoe de 4C van Hans nou eigenlijk rijdt.
smiley schreef: 22 feb 2018, 15:33
Even gechargeerd met een kroket van 300 euro aankomen om de Macan van Tomgtr even te proberen lijkt me niet helemaal DF waardig.
Nee, daarvoor krijg je niet mijn auto mee, alleen m’n vrouuw.smiley schreef: 22 feb 2018, 15:33 Ik zat dan toch te denken aan dat de eigenaar er gewoon bij blijft, en dan een half uurtje ofzo zat is voor een indruk.
En dat beide partijen tevreden zijn met wat er aangeboden wordt.
Even gechargeerd met een kroket van 300 euro aankomen om de Macan van Tomgtr even te proberen lijkt me niet helemaal DF waardig.
Gebruikers op dit forum: Enrico, Richardt., Thomas H, Vlokmans, zegmaarboris en 2 gasten