Wat je hierboven ook zegt: het rijden in een Alfa 4C is een bijzondere ervaring. Ik vergeet dat nooit meer in die van Tom. Andere wereld andere soort auto. Het is nog veel puurder dan wat je leest. Zeer indrukwekkend in elk geval.
Wat een auto

Welnee man, juist leuk. Duimpjes, zwaaien en foto's maken. Geinig toch?Alfata schreef: 14 dec 2017, 11:56 Kijk dat schiet mooi op! Goed om te zien dat je het Nederlandse wegennet zoveel opfrist met de 4C. Hoe bevalt alle aandacht die de auto trekt? Wordt het af en toe niet te gek?
Ik zal er aan moeten gaan wennen denk ikgerard lubbe schreef: 15 dec 2017, 00:05Welnee man, juist leuk. Duimpjes, zwaaien en foto's maken. Geinig toch?Alfata schreef: 14 dec 2017, 11:56 Kijk dat schiet mooi op! Goed om te zien dat je het Nederlandse wegennet zoveel opfrist met de 4C. Hoe bevalt alle aandacht die de auto trekt? Wordt het af en toe niet te gek?
Alfata schreef: 10 dec 2017, 21:46
@spijkerhard
Dank en dat zal vast goedkomen. Ik kan die auto niets kwalijk nemen omdat die gratis ter beschikking is gesteld. Mijn enige voorwaarde was cruise en bluetooth. Dat heeft die, dus verder allemaal prima.
Beetje rondgekeken, maar nog geen favorieten. Zou eventueel een aantal weken kunnen smokkelen, dus dat komt wel goed.
Daarom. 19 januari wordt het, zoals het er nu uitziet!///Joost schreef: 02 jan 2018, 20:26 Wat een verhaal weer. Maar ach, het zal niet minder feestelijk zijn.#aftellen
Het schijnt dat je met de Pioneer t.o.v. de Parrot echt een enorme bak geluid erbij krijgt. Schijnt enorm veel verschil te zijn. Daarbij is de navi gewoon erg belangrijk, alsmede de mogelijkheid om er apps als Torque Pro op te draaien.///Joost schreef: 10 jan 2018, 10:06 Zo, die Alpine is me een partij l*lijk zeg.Dat moet haast wel een noodoplossing zijn geweest, want dat kan echt niet meer in deze tijd. De Pioneer vind ik zeker netjes. Het geeft ook een wat rustigere uitstraling als hij ingeklapt is, t.o.v. die F&TF Alpine unit.
Balen, maar zo te lezen komt het wel goed. Muziek heb je alijd bij de hand met een 4C.![]()
Die Parrot was zijn tijd ver vooruit. Als het allemaal zou werken was het een ideale radio. Compact, maar volledig up-to-date. Apps, etc. Alles heeft dat ding.///Joost schreef: 10 jan 2018, 10:26 Dat is het spel tussen dealer en consument. Die dealer gaat genoeg winst pakken op jouw servicebeurten. Als ik die dealer was, had ik liever een tevreden klant, zeker bij zo'n speciale aankoop. Maar ja, het is natuurlijk ook makkelijk praten vanaf een computer. Ook bij de dealer moet er brood op de plank komen. Je hebt echter wel een goed standpunt dat er navi in hoort te zitten, want zo heb je de auto gekocht. Wel vreemd dat Alfa eigenlijk de radio downgrade van een Parrot naar een Alpine, althans qua functies. Ik heb het niet over geluidskwaliteit. Die zal bij de Alpine ook vast prima zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten