Wat een lekker hok zeg, heerlijk
De wizard is Chuck Tator trouwens

Auto loopt lekker door inderdaad hahaha. LooptEvdP schreef:Ik heb voor de grap de technische gegevens van de SRT-8 opgezocht. Dat ding gaat in de 5 seconden naar de 100. Dat een "SUV" van 2300 kilo. En geen begrenzing op de top.
Aja, ik had al zoiets van reageer er verder niet meer op maar zo zie je maar hoe 'plat' een forum is.Macboy schreef:Joost don't shoot the messenger he. Ik heb dat niet bedacht en het is zeker niet mijn mening. Precies zoals jij al zegt is dat meestal de (bekrompen) gedachte van de circuitrijders. Terwijl mij duidelijk leek dat bekend was dat ik letterlijk en figuurlijk de grootste poetser op het forum ben.
Maar Arthur pakte het gelukkig wel goed op want ik reageerde natuurlijk richting Kees. Snap Kees ook wel. Vind het zelf ook nog steeds jammer dat we minder bij elkaar komen allemaal. Maar goed de toertocht werd wel weer opgepakt door Peter. Daar wordt niks aan verdiend en is dus puur plezier. En eerlijk is eerlijk: de mensen achter DF zijn het afgelopen jaar na het "gezeur" vorig jaar absoluut meer op op het forum aanwezig. Mogelijk geen correlatie en is het puur toeval. Maar dat maakt niet uit. Wordt gewoon gewaardeerd !
Nu Kees weet dat je ook bijlagen kunt toevoegen zonder te uploaden en zijn stoere wagenpark hier ook echt gewaardeerd wordt, zal hij vast wel wat meer fotos en filmpjes van zijn autos posten
Vergeet niet dat je ook weer 2300 kilo moet laten stoppen he.Nutkees schreef:Auto loopt lekker door inderdaad hahaha. LooptEvdP schreef:Ik heb voor de grap de technische gegevens van de SRT-8 opgezocht. Dat ding gaat in de 5 seconden naar de 100. Dat een "SUV" van 2300 kilo. En geen begrenzing op de top.
Aardig over de 250kmu heen dus kan mooi mensen pesten met een begrenzer. Yihaaaaa
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten