Laat maar. Dat gaat nooit meer gebeuren als er zoveel BMW fanboys op Df in paniek raken.Niels schreef:Beige leer staat de Subaru imho erg goed

Laat maar. Dat gaat nooit meer gebeuren als er zoveel BMW fanboys op Df in paniek raken.Niels schreef:Beige leer staat de Subaru imho erg goed
Ik heb beige leer in mijn Jaguar XJ6. Daar, in combinatie met het hout, is het imho zelfs mooier dan zwart. Maar in dit soort "sportief bedoelde" auto's vind ik het niets hoor...brrrr.allen schreef:Laat maar. Dat gaat nooit meer gebeuren als er zoveel BMW fanboys op Df in paniek raken.Niels schreef:Beige leer staat de Subaru imho erg goed
Zaterdag (als ik tijd zou hebben om ff te gaan kijken) zal ie wel alweer verkocht zijn...(is maar een km of 20 vanaf waar de Legacy staat)Waarom stond dit niet gewoon 2 jaar geleden te koop???
bizar he944-20v schreef:Motorcode BDW zo te zien en inderdaad de bekende ketting. Voor twee rooitjes kan je het ook laten maken....
http://www.hartogtuning.nl/oh_ht_news.php?f=59" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooi je ook kijken dan:
Next!
In mijn optiek is het dan ook een rappe gezinswagen en zeker niet sportief bedoeld944-20v schreef:Ik heb beige leer in mijn Jaguar XJ6. Daar, in combinatie met het hout, is het imho zelfs mooier dan zwart. Maar in dit soort "sportief bedoelde" auto's vind ik het niets hoor...brrrr.allen schreef:Laat maar. Dat gaat nooit meer gebeuren als er zoveel BMW fanboys op Df in paniek raken.Niels schreef:Beige leer staat de Subaru imho erg goed
Maar waarom valt hij af?944-20v schreef:Tristan schreef:Oke, wel automaat maar gezien de km-stand die hij er zeer fraai uit:
http://autohan.nl/overig/148/BMW-540i-T ... akket.html" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
Is 286pk genoeg om de kinders naar school te brengen?
Tim N schreef:Maar waarom valt hij af?944-20v schreef:Tristan schreef:Oke, wel automaat maar gezien de km-stand die hij er zeer fraai uit:
http://autohan.nl/overig/148/BMW-540i-T ... akket.html" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
Is 286pk genoeg om de kinders naar school te brengen?
Dacht ik ook al, dat zet je er toch niet bij. Net alsof de vorige eigenaar nooit even naar de supermarkt reed...Arthur schreef:Uitsluitend lange afstanden gereden...Tuurlijk.
Mja dat is allemaal wel redelijk makkelijk op te lossen. Zit toch meer over automaat te denken...hoe lang blijft dat heel. Mijn 728i had bijna 3ton erop zonder grote problemen, maar die van de V8 schijnt toch wel wat kwetsbaarder te zijn. Aan de andere kant staan er zat op de sloop dus een andere bak is ook weer snel genoeg geregeld.Zed240 schreef:Erg mooie uitvoering voor dat geld.Zit inderdaad wel wat werk aan zo te zien, achterlichten zien er nogal vreemd uit en de achterbumper heeft aan de linkerkant ook een behoorlijke schaafplek.
Alles is te koop, bieden magZed240 schreef:Verkoop je die Jag toch gewoon, aan mij bijvoorbeeld?![]()
ZekerKnot schreef:Je weet dat hun dagelijkse taak is het opknappen van circuitauto's etc?
Leek mij ook zoiets. Maar eerst nog even een paar andere bekijken dit weekeinde. Altijd wel lekker beetje vergelijken.Mijn 330i stond ook voor dat geld, met roest, krassen etc.... ding ging ook binnen 2 weken.
Maar een 530i is minder gewild maar ook weer duurder in aanschaf geweest. Als het werk erin zit en men pikt dat als je het op tafel gooit moet 5250 acceptabel zijn.