Zo, vandaag naar Bas om met de auto te kunnen rijden. Halverwege de middag aangekomen en de motor zou nog warm zijn. Nou goed. Voorzichtig proberen werd me verteld.
Loop naar de wagen, start en whohoo, mooi maar luid.
Rustig rondje op een verlaten industrieterrein in de buurt en weer teruggekomen. Wat ik voelde? Nou, dat de wagen nu zo makkelijk wegkomt. Bovenin? Weet ik veel. Voorzichtig toch?
Ok, ik werd dus nog een keer de weg opgestuurd. Voorzichtig even een paar keer naar 7k rpm was geen probleem. Als ik maar niet in het bovenste toerengebied bleef hangen.
Nu Joy ook mee en weer terug naar hetzelfde terreintje. Alletwee een rondje over de slingerwegen daar en ons helemaal scheel gelachen. Die Supersprint is gewoon VEEL te luid maar roffelde zo onwijs lekker. Het blokje is gewoon muziek in de oren. De stationairloop is nog wat beroerd maar goed, de afstelling moet nog. Volgens mij loopt de wagen nu te rijk.
Terug bij Bas gezegd dat ik de auto mee naar huis zou nemen en wat landwegen gepakt. Met het gas moet nog even een oplossing gevonden worden. Die voelt op zich goed aan, behalve dat hij erg moeilijk op de eerste cm te doseren is. Net ff te zwaar. Voor de rest dik tevreden. Morgen gaat hij weer terug en kan alpha n ingebouwd worden.
Even een klein filmpje gemaakt alleen weet ik niet hoe ik die kan linken. Een paar foto's volgen iig nog wel.
Klik hier voor het filmpje