niet heel veel verder, druk met nieuwe baan en het gebrek aan licht savonds en slecht weer werken me een beetje tegen.
auto staat nu in mijn garagebox en niet meer in de werkplaats, dus dan gaat het wat langzamer
ik ben eigenlijk vrij weinig online geweest op de forums om echt iets bij te houden, moet ook snel nog eens betere fotos maken mijn albums nog eens goed updaten.
maar lang verhaal kort gemaakt, de auto is bijna klaar...!
Alleen de wielen en spiegels er nog op, en hij is (optisch) af
tegen einde van de maand gaat de auto nog weg voor het inlaat spruitstuk, de uitlaatlijn en ook de aandrijfas moet nog gemaakt worden.
zoals het er naar uit ziet dan kan ik deze zomer de eerste kilometers gaan maken.
Thanks!
Op de schermen en de deur zijn beide originele plaatsen, alleen afhankelijk van welke landen.
Maar hier in Europa horen ze van oorsprong gewoon op de deur, wat ik zelf ook het mooiste vind.
Even een flinke update met ngo een hoop tussentijdse foto's die er helemaal bij in geschoten waren... ENJOY!
Nadat de auto op zijn wielen stond, begonnen met het monteren van alle raamgeleiders en de ruiten, dit zijn nog de originele ruiten
de kabelbomen opgeknapt
motorruim begint al aardig gevuld te raken
De hele auto aan de binnenzijde voorzien van Dynamat isolatie tegen geluid en warmte
toen kon de auto weer een keer buiten kijken
toen aan de gang met het interieur
Retrosound Model 2 radio, moderne techniek met oude looks
dashboard weer helemaal in elkaar en ook het zeldzame stuur uit een Mazda RX-3 SP gemonteerd
Compleet custom teller unit komt mooi tot zijn recht
In de kofferbak ook nog aan het knutselen geweest met wat spullen die ik nog had liggen.
kist gemaakt met 2 8inch woofers en een verstekers, past perfect in de uitsparing voor het reservewiel
de kofferbak helemaal netjes bekleed met stof en ook een NOS afschermplaat voor de achterzijde.
Ik heb de velgen een flinke opknapbeurt laten geven. randen gepolijst, hart afgedraaid en gespoten.
Bridgestone RE002 bandjes erop en ook de NOS centercaps erop gezet
en het resultaat onder de auto (voorkant te laag en voorbanden net te breed)
dus maar een andere bandenmaat gemonteerd en de voorkant iets omhoog gebracht
Altijd mooi als je de kunde en gelegenheid hebt om dit op zo'n manier aan te pakken.
Neem aan dat het garagebedrijf(je) je werkplek is, of dat je er een binding mee hebt.
Dat maakt het altijd makkelijker om aan dit soort projecten te beginnen.
Wat is je uiteindelijke doel met de wagen, show of daily driver ?
Of gaat deze in de verkoop als het project is afgehandeld ?
Ik Ben in de afgelopen jaren vaak verhuisd van plek, maar eigenlijk altijd bij vrienden. De garage is van mn beste vriend, waar ik gelukkig het grootste deel van het werk heb mogen doen.
Wordt geen daily, ik heb een auto van de zaak die ik ook nodig heb inclusief gereedschap achterin
Maar het is wel de bedoeling om hem goed te gebruiken, daarom heb ik hem goed gebouwd en gelet op comfort en rijplezier.
Verkoop...? Moet er niet aan denken!
dit is zo uniek en helemaal naar wens.
Komende jaren weet ik nog het nodige te doen, dus ik hoef me nog niet te vervelen