Da's een goed vooruitzicht als je een Viper wil aanschaffen...Tristan schreef:Sorry, verkeerd geïnterpreteerd. Maar benzine is echt niet over 20 jaar op.Dus je stelling kan in de shredder.
![]()
Doen! Driften is daarna even spannend als biljartenRobin schreef:
*Denkt erover om vlieglessen te nemen*
Dat weet ik eigenlijk niet. Althans niet een Piper/Cessna van A naar B vliegen, heb 'n paar kennissen met hun brevet en weinig idiote autoervaring. en die willlen graag nog eens met iets 't circuit op/driften en zeggen ook dat 't eenmaal vliegen aanvoelt als van A naar B rijden. Ze doen geen barrel rolls en loopings ofzo en hebben ook geen Stuka at hun '6' die z'n mitrailleur op hun leegtOof schreef:Doen! Driften is daarna even spannend als biljartenRobin schreef:
*Denkt erover om vlieglessen te nemen*.
P.M, anders word het wel erg off topic.Robin schreef:Dat weet ik eigenlijk niet. Althans niet een Piper/Cessna van A naar B vliegen, heb 'n paar kennissen met hun brevet en weinig idiote autoervaring. en die willlen graag nog eens met iets 't circuit op/driften en zeggen ook dat 't eenmaal vliegen aanvoelt als van A naar B rijden. Ze doen geen barrel rolls en loopings ofzo en hebben ook geen Stuka at hun '6' die z'n mitrailleur op hun leegtOof schreef:Doen! Driften is daarna even spannend als biljartenRobin schreef:
*Denkt erover om vlieglessen te nemen*.
Ik kan er anders zo 3 aanwijzenTristan schreef:en er zelfs nog een tekort is aan drilling rigs (boorplatformen). Dus gaat nog wel even duren voordat benzine op is.
Interessant lijstje en zit wel wat in. Dit is natuurlijk maar een greep uit de grabbelton van dat soort auto's.Riceaux schreef:Dit kwam voorbij op facebook. http://jalopnik.com/ten-cars-that-are-a ... socialflow
Vaders heeft die van Prins Esclusivo gisteren gekocht. Ik ben benieuwd.Snipe schreef: Auto's die nu op het laagste punt van hun waarde zitten? Ik zou zeggen een R129 SL of een Maserati 3200 GT bijvoorbeeld.
Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider], Google [Bot], Kadett, Marc Sierra, Wimo en 5 gasten