Ik ben het helemaal met je eens. Op alle puntenRVV schreef:Reind het is ook grotendeels perceptie wat heerst bij het publiek rondom "dikke" BMW's. Dikke BMW's zijn duur PUNT. Particulieren die afstanden moeten rijden stappen massaal over op goedkope ecohokken met 3 a 4 jaar garantie. Koop je nieuw tussen de 8 en 10K. Verbruik 1 op 20 60 euro MRB in de 3 maand. ) 0,0 kosten en voor lange afstanden al willen sommigen je anders doen geloven rijden die bakkies gewoon 100 procent goed. Ik kan het weten met een e90 325i vol met goodies aan de ene kant en zo'n ecomormel aan de andere kant. In de 325i zit ik als liefhebber te genieten van alle luxe en eigenschappen van de auto. In dat ecomormel ben ik geen autoliefhebber maar gewoon weggebruiker van A naar B. Als non auto liefhebber in de Seat Mii had ik er ook gewoon heel weinig geld voor over. Terwijl ik zo over te halen ben om 20 tot 30000 euro stuk te slaan op een mooie "droomauto" daarom snap ik Arthur ook wel weer.
Er lopen in verhouding gewoon heel weinig autoliefhebbers rond in Nederland. Als je geen auto liefhebber bent staat die auto van jou gewoon niet op de wanted list. En voor de autoliefhebbers die tot 15000 km maken staat een benzine uitvoering vaak toch wat hoger op het lijstje.
Maar goed je hebt maar 1 koper nodig die jouw auto wel op waarde weet te schatten.

De autoliefhebberij droogt helemaal op. Maar er loopt er vast nog wel eentje rond die mij auto ziet zitten. Als je gaat rekenen is het gewoon dik en modern rijden voor een bescheiden budget.