OF een lichtere auto.
Nou dan haal ik wel een Donkervoort of een Radical of een GT3/F430(Centenkwestie

The whole package gaat 't bij mij om, vandaar 335i. Geld is op. Als 't niet op was E90 V8 M3. Gisteren nog!!!!

Wim da's net juist ook mijn grootste bezwaar, die V8 is er alleen maar omdat de concurrentie er ook 1 heeft.wimwerf schreef: De concurrentie stopt ook 8 cyinders in coupe's/gezinsauto's etc....
:
Te klein misschien? M3 motor wordt daar in verschillende test bekeken als 'ietwat onbehouwen' en 'old skool'...IIg de tijd verstrijkt en pk's vervelen gauw.Rico v Velzen schreef:Wim da's net juist ook mijn grootste bezwaar, die V8 is er alleen maar omdat de concurrentie er ook 1 heeft.wimwerf schreef: De concurrentie stopt ook 8 cyinders in coupe's/gezinsauto's etc....
:
Oke we stappen even van de M3 af en pakken een MZ4 coupe. die heeft nog wel de 6 in lijn gekregen.. Kan iemand zich voorstellen dat deze auto beter af is met een V8 ?
Prima reden dus. Het enige wat al tientallen jaren goed verkoopt zonder vooruitgang is Coca-ColaRico v Velzen schreef:Wim da's net juist ook mijn grootste bezwaar, die V8 is er alleen maar omdat de concurrentie er ook 1 heeft.wimwerf schreef: De concurrentie stopt ook 8 cyinders in coupe's/gezinsauto's etc....
:
Je praat net als een E30 veteraan in 1992 toen de E36 M3 3.0 6 pitter uitkwam man!Rico v Velzen schreef:Een beetje samenvattend vinden de meesten hiero een V8 een vooruitgang, verbetering ?
Precies.Femme schreef:Ik vind het purisme een beetje jammer aan dit forum. Op het Autoweek forum maakt men zich druk om onbelangrijke zaken als de zichtbaarheid van de achterwielophanging van de E90 onder bepaalde kijkhoeken, en hier zijn V8's taboe en wordt ontkend dat de M6 en eigenlijk alle BMW's behalve de 130i en de E46 M3 sportief zijn. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten