Vond het wel grappig om te zien hoor.JWD schreef:Ik ben het met je eens, ik heb weleens betere verassingen gehadRobin Hartog schreef: Was die 'verassing' nou die Renault Zoe?.

Vond het wel grappig om te zien hoor.JWD schreef:Ik ben het met je eens, ik heb weleens betere verassingen gehadRobin Hartog schreef: Was die 'verassing' nou die Renault Zoe?.
Niet eerder een elektrieke auto over het circuit gezien. Vond hem wel wat stilletjes op weg naar het Scheivlak...Robin Hartog schreef:Vond het wel grappig om te zien hoor.JWD schreef:Ik ben het met je eens, ik heb weleens betere verassingen gehadRobin Hartog schreef: Was die 'verassing' nou die Renault Zoe?.
Ik wel en ik heb er zelfs in gezeten - een Tesla Roadster; een merkwaardige ervaring om het motorgeluid van Ferrari's en Porsches om je heen te horen terwijl de auto waar je zelf in zit volkomen stil is.Joop schreef:Niet eerder een elektrieke auto over het circuit gezien. Vond hem wel wat stilletjes op weg naar het Scheivlak...![]()
Zo veel waren het er ook weer niet, volgens mij waren er 4 mensen met een hesje langs de baan.GeoBem007 schreef: Ik heb een grote hoeveelheid fotografen zien staan langst de kant. Waar en hoe vinden we de plaatjes?
Is de corvette al de baan op geweest in zijn nieuwe setup?Downforce Hans schreef:Was wel weer eens gezellig om op CPZ te zijn en een aantal oude bekenden te spreken.
+1smiley schreef:Is de corvette al de baan op geweest in zijn nieuwe setup?Downforce Hans schreef:Was wel weer eens gezellig om op CPZ te zijn en een aantal oude bekenden te spreken.
Nice!!Yven schreef:De foto's van Leon:
http://www.leonweggelaar.nl/fotografie/ ... 9-12-2013/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nog niet, maar gaat zeker gebeuren komend jaar.smiley schreef:Is de corvette al de baan op geweest in zijn nieuwe setup?Downforce Hans schreef:Was wel weer eens gezellig om op CPZ te zijn en een aantal oude bekenden te spreken.
Had hem even naar me toe gebracht..........hij staat daar nog omdat ik er niet in kan rijden........Tristan schreef:Zag je Vet nog staan bij Davy (Dayvtec).
Een Zoe schud niet, want geen verbrandingsmotorHielke schreef:Knappe tijd nog met die Zoe. 2.38 toch?
Acceleratie van 80-110 gaat ook nog vrij vlot. De cruciale meters uit de bochten zeg maar. Wegligging is bij Renault altijd wel voor elkaar.
Maar laat één ding duidelijk zijn. Het record Ecoschudder vwb Nederlandse tracks is en blijft in mijn handen. Dat wil ik nog maar een keer gezegd hebben.
Een legendarische middag was het.Hielke schreef:Maar laat één ding duidelijk zijn. Het record Ecoschudder vwb Nederlandse tracks is en blijft in mijn handen. Dat wil ik nog maar een keer gezegd hebben.
Bedoel ik maar.Snipe schreef:Een legendarische middag was het.Hielke schreef:Maar laat één ding duidelijk zijn. Het record Ecoschudder vwb Nederlandse tracks is en blijft in mijn handen. Dat wil ik nog maar een keer gezegd hebben.
Lion-KingHielke schreef:Bedoel ik maar.Snipe schreef:Een legendarische middag was het.Hielke schreef:Maar laat één ding duidelijk zijn. Het record Ecoschudder vwb Nederlandse tracks is en blijft in mijn handen. Dat wil ik nog maar een keer gezegd hebben.
En Model S en theoretische Zoe 2.25's, zolang ik het niet zie geloof ik het niet.
Die Model S schiet na het Scheivlak in de noodloop en die Zoe rijdt alleen een 2.25 met V8 als hulpmotor.
I am the King!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten