BMW 320d Touring Lifestyle Edition (E46)

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
2000USA

Re: BMW 320d Touring Lifestyle Edition (E46)

Bericht door 2000USA » 01 aug 2013, 09:59

:df:

.... en nog steeds geen foto's! :duh: :wink:

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 01 aug 2013, 10:53

Dennis Cavallino schreef:Dat een 330d leuker is zul je mij niet horen onkennen hoor. :df:

Maar ik rij nu in deze 320d omdat ik een goede deal kon maken en de auto aan mijn voltallige wensenlijstje voldeed en het item "lage kosten" een doorslaggevende factor was. Ik was niet op zoek naar een 330d, wel naar een 530d (en 540i Touring LPG G3).

Vanmorgen voor het eerst in het ESP gehangen. Ging hard een favoriete bocht in, Conti's verloren rondom grip en ik had een dikke smile. Volgende keer knopje uit. Want een vierwieldriftje was in de maak... Wat een fijne balans.

Dinsdag na het werk had ik al een powerslide op natte klinkers gemaakt met alle systemen uit.. Ff full lock en toen de auto omgooien voor de volgende bocht de andere kant op, waarna sper en snelheid ontbrak. :) FWD mis ik niet.

Verder zit de 1e tankbeurt erop en boordcomputer klopt gewoon: 1:19! Spaarrekening zal weer blij met mij zijn.
dat allemaal met automaat?? :shock: verbruik valt me ook heel dik mee!

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 03 aug 2013, 09:25

Gisteren stuk over de Autobahn gereden. Automaat in S, maar met de kleine dame achterin vond ik het bij 190 wel gescheten, de 320d wilde nog wel wat harder. Ik heb de batterijen van mijn camera's opgeladen, de grote laptop meegenomen, dus de kans is aanwezig dat ik wel aan foto's maken en uploaden toekom.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 04 apr 2014, 11:16

Weinig boeiends te melden.

Afgelopen weken was 't tijd voor verse olie en oliefilter.
Nwe apk nadat ik de koplampen had gepolijst en handrem had afgesteld.

Ik had vorig jaar een setje winterwielen met winterbanden gekocht, maar die heb ik niet hoeven monteren.

De auto bevalt nog steeds goed. Waarschijnlijk gaat 'ie wel in de verkoop. Dan ga ik een tijdje in mijn MX-5 rijden en komt er volgend jaar een Land-, of Range Rover. Eerlijk gezegd zou ik liever de C3 verkopen en dat GF in deze BMW gaat rijden. We zullen zien hoe 't loopt.

Nog steeds geen foto's gemaakt. :bag:

Plaats reactie