.... en nog steeds geen foto's!

dat allemaal met automaat??Dennis Cavallino schreef:Dat een 330d leuker is zul je mij niet horen onkennen hoor.![]()
Maar ik rij nu in deze 320d omdat ik een goede deal kon maken en de auto aan mijn voltallige wensenlijstje voldeed en het item "lage kosten" een doorslaggevende factor was. Ik was niet op zoek naar een 330d, wel naar een 530d (en 540i Touring LPG G3).
Vanmorgen voor het eerst in het ESP gehangen. Ging hard een favoriete bocht in, Conti's verloren rondom grip en ik had een dikke smile. Volgende keer knopje uit. Want een vierwieldriftje was in de maak... Wat een fijne balans.
Dinsdag na het werk had ik al een powerslide op natte klinkers gemaakt met alle systemen uit.. Ff full lock en toen de auto omgooien voor de volgende bocht de andere kant op, waarna sper en snelheid ontbrak.FWD mis ik niet.
Verder zit de 1e tankbeurt erop en boordcomputer klopt gewoon: 1:19! Spaarrekening zal weer blij met mij zijn.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bob Gervais, Bokkepoot, Fabian, Godspeed, KoenM, Marc Sierra, nielsdf, Peter-Paul, Sabberjoch, Ti-Tourist (Erik), WillemBoer en 11 gasten