Diefstal Porsche .. toestand!
-
OnlineLuco
Re: Diefstal Porsche .. toestand!
nogmaals +1
allemaal aannames, misschien zit die man nu wel bij de bank voor een verhoging van zijn zakelijk krediet.
En ik vermoed dat die zijn verzekeringsagent ook wel even belt?
allemaal aannames, misschien zit die man nu wel bij de bank voor een verhoging van zijn zakelijk krediet.
En ik vermoed dat die zijn verzekeringsagent ook wel even belt?
- Niall
Klant van de garage waar ik altijd kom heeft ook meerdere dure auto's allemaal zonder track & Trace.
Denk aan 993 Carrera 4S, Porsche Cayenne en Mercedes SL. Die hebben als eis dat de auto's ten alle tijd achter slot en grendel staan bij hem en als die ergens heen moeten bv voor banden wisselen omdat hij die niet kan doen hij zelf met de auto's op pad gaat, dus geen medewerkers. Als je zulke auto's onderhoudt moet je gewoon maatregelen treffen, indien niet zoek een andere garage.
En als het weggehaald wordt is het gewoon verzekeringswerk, zij het van de garage of van de persoon. Uiteindelijk is het gewoon blik
Denk aan 993 Carrera 4S, Porsche Cayenne en Mercedes SL. Die hebben als eis dat de auto's ten alle tijd achter slot en grendel staan bij hem en als die ergens heen moeten bv voor banden wisselen omdat hij die niet kan doen hij zelf met de auto's op pad gaat, dus geen medewerkers. Als je zulke auto's onderhoudt moet je gewoon maatregelen treffen, indien niet zoek een andere garage.
En als het weggehaald wordt is het gewoon verzekeringswerk, zij het van de garage of van de persoon. Uiteindelijk is het gewoon blik
- Petrolhead Tom
Gaaf! Zo'n dealer die Porsche en Mercedes tegelijk doet!

-
Petrolhead Tom schreef:
Epic fail om een stempel op de man te drukken zonder dat daar aanleiding voor is. Dat er iemand met alle auto's bij hem komt zal allicht iets zeggen over de kundigheid van de man.

- Petrolhead Tom
Lekker onderbouwt.CRZ schreef:Petrolhead Tom schreef:
Epic fail om een stempel op de man te drukken zonder dat daar aanleiding voor is. Dat er iemand met alle auto's bij hem komt zal allicht iets zeggen over de kundigheid van de man.
-
Dank u. Hield tot nu toe m'n mond uit beleefdheid.Martin van der Zwaard schreef:100k voor een 911S uit 2007 is ook wel een beetje erg veel ook.
Denk dat 50k eerder komt.
@ Spermy, wat wil je nu eigenlijk weten?
Wat voor winkel is het? Keten? BV? Eenmanszaak? Aangesloten bij Vaco? Bovag? Aangifte al gedaan?
PS aan de mensen die piepen over een bandenboer: Ik rij liever 300 met een band die door een bandenboertje gemonteerd is die de hele dag niks anders doet, dan een band gemonteerd door de pukkelige leerling/stagair bij de dealer op een achterhaald bandenapparaat met een versleten kop.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Open is besmettelijk, gesloten niet.
- Roy RS
steve smith schreef:Dank u. Hield tot nu toe m'n mond uit beleefdheid.Martin van der Zwaard schreef:100k voor een 911S uit 2007 is ook wel een beetje erg veel ook.
Denk dat 50k eerder komt.
@ Spermy, wat wil je nu eigenlijk weten?
Wat voor winkel is het? Keten? BV? Eenmanszaak? Aangesloten bij Vaco? Bovag? Aangifte al gedaan?
PS aan de mensen die piepen over een bandenboer: Ik rij liever 300 met een band die door een bandenboertje gemonteerd is die de hele dag niks anders doet, dan een band gemonteerd door de pukkelige leerling/stagair bij de dealer op een achterhaald bandenapparaat met een versleten kop.
Yeah

heuj Spermy wah wilde gai nauw aigenljk weten jonguh kut, zouden ze bij new kids zeggen!
- Hans
Dadelijk zegt die bandenboer, sleutel? Welke sleutel, ik heb helemaal geen Porsche sleutel in ontvangst genomen. En dan?
- dvh
Misschien staat ie wel bij de garagehouder in de .... garage... :ninja:
- MartijnGizmo
Misschien is Spermy wel de bandenboer in dit verhaal! 

-
En ik dacht dat ik een slechte dag had 

-
Sleutel niet toevallig gewoon aan de "boef" meegegeven? Als je bij een beetje drukke bandenboer je banden laat wisselen worden daar al snel zon 50-100 auto's per dag voorzien van winter of zomerbanden. Dat ga je niet in je eentje redden, ofwel er loopt zowel als in de werkplaats als achter de balie meer dan 1 man personeel.
"Ik kom de Porsche halen"
''Alstublieft de sleutel""
"Dat wordt dan €85,-"
"oh het gaat op rekening"
"Oke, een fijne dag nog. Volgende klant!"
Het is een beetje overdreven, maar zo makkelijk kan het wel gaan als de bandenboer zijn zaken niet op orde heeft.
Daarnaast vraag ik mij soms wel af wat er zoveel beter is aan een dealer? Ook bij een Porsche Dealer worden (grote) fouten gemaakt.
"Dat wordt dan €85,-"
Het is een beetje overdreven, maar zo makkelijk kan het wel gaan als de bandenboer zijn zaken niet op orde heeft.
steve smith schreef:

Daarnaast vraag ik mij soms wel af wat er zoveel beter is aan een dealer? Ook bij een Porsche Dealer worden (grote) fouten gemaakt.
- PD power
Gezien dat de eigenaar zelf al niet aan de verzekeringseisen heeft voldaan, dus, m.a.w. was ie thuis van de oprit gehaald, had ie ook geen cent gebeurd, zoals ik het nu lees, denk dat ie een lastige zaak heeft.
- Will F.
Aansprakelijk stellen en vervolgens beslag leggen op de rekeningen courant. Dat is als tie verder niet mee werkt natuurlijk. Geen land waar je zo makkelijk beslag legt op iemands bezittingen als NL. Nietwaar Macboy?
- JP
Zoiets dacht ik ook. Gebeurt bij je stealer ook zo, althans......hoevaak als je je auto gaat ophalen, heeft men zich daadwerkelijk moeten legitimeren? Ja......misschien dat je het kenteken ff moet opsommen, maar die staat toch voor de deur.voetbalboer87 schreef:Sleutel niet toevallig gewoon aan de "boef" meegegeven? Als je bij een beetje drukke bandenboer je banden laat wisselen worden daar al snel zon 50-100 auto's per dag voorzien van winter of zomerbanden. Dat ga je niet in je eentje redden, ofwel er loopt zowel als in de werkplaats als achter de balie meer dan 1 man personeel.
"Dat wordt dan €85,-"
(...)
-
Porsche is gewoon meegenomen door die Ipad dief 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Tering zeg.
-
Goedemans schreef:Porsche is gewoon meegenomen door die Ipad dief

- MartijnGizmo
Issie al gevonden?
- JWD
Ging ik van de week mijn iPad halen krijg ik ineens een Porsche sleutel in mijn handen gedrukt!Goedemans schreef:Porsche is gewoon meegenomen door die Ipad dief

- Arthur
- Auto: Nr.51
Dief, Ipad of 911S?
MartijnGizmo schreef:Issie al gevonden?
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Goede deal welJWD schreef:Ging ik van de week mijn iPad halen krijg ik ineens een Porsche sleutel in mijn handen gedrukt!Goedemans schreef:Porsche is gewoon meegenomen door die Ipad dief

Hopelijk hebben ze je niet op camera vast gelegd?