Dat is waar, maar voor 60-70 euro krijg je nog niet eens je tank vol. Daarbij opgeteld wordt brandstof duurder met de 21% btw, oftewel je mag zelf flink bij gaan betalen.dvh schreef:Nou ja, 60-70 euro per maand is wat anders dan 1000-1500 euro bijtelling per maand O_o...............Martijn_bmw schreef:dat geld toch ook voor de woon-werk vergoeding??dvh schreef:Kan me bijna niet voorstellen dat dat klopt.
Ik bedoel.. Dat is toch gewoon ondoordacht graaien ?!
Hoeveel huishoudens komen hierdoor direct in de financiële problemen doordat deze een leaseauto rijden v/d baas ?! Voor zakelijke gebruik ook nog eens.. Dus simpelweg om hun baan uit te voeren. Die mensen moeten geld in gaan leveren om te mogen werken.
Belachelijk.
voor de 160 netto die ik nu krijg kan ik al niet 1300km per maand rijden om naar me werk te komen en dus te kunnen werken... laat staan als daar straks de helft van overblijft
maar blijkbaar heeft de overheid daar geen boodschap aan! degene die werkt moet je immers kaal plukken omdat je het bij de uitkeringtrekker niet kan halen...
Krijg zelf een kleine 400 euro voor +/- 2000 km woon-werk per maand. 160 euro gewone vergoeding en los daarvan via mijn bruto salaris een aanvulling tot het eerder genoemde bedrag.
Ben heel benieuwd hoe dat straks gaat lopen. Ga er anders heel hard over nadenken om de 205 van kenteken te halen...