was Kuwait concours de elegance,

Dit is ons algemene autoforum.
Erik dB

Re: Kuwait concours de elegance..

Bericht door Erik dB » 19 mar 2012, 19:12

Reind schreef:Die verdienen ook alle respect. Ik twijfel alleen ten zeerste of Jeroentje bij die groep hoort. En die twijfel word na het lezen van zijn posts steeds weer bevestigd.
Al heeft hij alles gekregen van zijn oma, dat boeit mij toch niets? Er zijn hier vast wel meer mensen op het forum die een zetje in de rug hebben gekregen. Lijkt me niets mis mee, en al helemaal niet "onze zaak" of "ons probleem" .

Jaloers op iemand die het iets makkelijker aan is komen waaien, wellicht?
Laatst gewijzigd door Erik dB op 19 mar 2012, 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.

dvh

Re: Kuwait concours de elegance..

Bericht door dvh » 19 mar 2012, 19:16

WJ schreef:Wat een trieste bedoeling weer in dit topic.......

Niels v/d burgh
Auto: Zweedse diesel

Re: was Kuwait concours de elegance, is nu jeroen afzeik top

Bericht door Niels v/d burgh » 19 mar 2012, 19:27

Ik volg de draadjes van Jeroen altijd met grote interesse, altijd wel wat te zeiken op die jongen.
Soms is het best wel lachen, hoe mensen op 'm reageren.
En is het ook wel weer lachen, hoe jeroentje daar weer op reageert.
Toch begin ik wel steeds meer respect te krijgen voor Jeroen, hoe ie ook word afgezeikt hij blijft gewoon lekker dit forum bezoeken en blijft posten.

Het interesseert mij eigenlijk geen enne reet waar ie het van betaalt, je kan je ook afvragen waar Reind Vier E36 en een E90 van betaalt.
Interesseert me ook geen enne reet.

Blijf jullie ervaringen hier lekker delen, en hebt wat meer respect voor elkaar.

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 19 mar 2012, 19:31

Niels v/d burgh schreef:Toch begin ik wel steeds meer respect te krijgen voor Jeroen, hoe ie ook word afgezeikt hij blijft gewoon lekker dit forum bezoeken en blijft posten.

Het interesseert mij eigenlijk geen enne reet waar ie het van betaalt, je kan je ook afvragen waar Reind Vier E36 en een E90 van betaalt.
thx, tja ik kan er niks aan doen dat mensen me niet mogen zoals ik ben. ben en blijf een groot auto liefhebber (ben helaas tot nu toe nog niet echt helemaal goed met techniek en sleutelen maar goed, dat staat los van autoliefhebber toch?) en op deze site zitten daar gewoon de meesten van in Nederland met veel variatie.

en nu is de rollen omdraaien dan, en vertel dan eens reind. Waar jij dat allemaal van doet? pappa's geld zeker? nu zal je het krijgen ook :devil:, en niet alsof het me wat interesseert. dat doet het alleen als iemand echt dikke auto's heeft :kikker:

Jussi

Bericht door Jussi » 19 mar 2012, 19:39

Niels v/d burgh schreef:Ik volg de draadjes van Jeroen altijd met grote interesse, altijd wel wat te zeiken op die jongen.
Toch begin ik wel steeds meer respect te krijgen voor Jeroen, hoe ie ook word afgezeikt hij blijft gewoon lekker dit forum bezoeken en blijft posten.

Blijf jullie ervaringen hier lekker delen, en hebt wat meer respect voor elkaar.
Amen.

Dat je de jongen misschien niet kan uitstaan door wat ie allemaal uitkraamt, mij best maar loop toch niet te zeiken waar ie het geld vandaan haalt. Dat is echt zo triest om daar op te happen.

Al heeft ie nog nooit een dag in zijn leven moeten werken, who gives a sh*t?

Niels v/d burgh
Auto: Zweedse diesel

Bericht door Niels v/d burgh » 19 mar 2012, 19:42

Jeroen K. schreef:
Niels v/d burgh schreef:Toch begin ik wel steeds meer respect te krijgen voor Jeroen, hoe ie ook word afgezeikt hij blijft gewoon lekker dit forum bezoeken en blijft posten.

thx, tja ik kan er niks aan doen dat mensen me niet mogen zoals ik ben. ben en blijf een groot auto liefhebber (ben helaas tot nu toe nog niet echt helemaal goed met techniek en sleutelen maar goed, dat staat los van autoliefhebber toch?) en op deze site zitten daar gewoon de meesten van in Nederland met veel variatie.

en nu is de rollen omdraaien dan, en vertel dan eens reind. Waar jij dat allemaal van doet? pappa's geld zeker? nu zal je het krijgen ook :devil:, en niet alsof het me wat interesseert. dat doet het alleen als iemand echt dikke auto's heeft :kikker:
Beter lezen Jeroen, waar Reind of jij het van betaalt, of iemand anders van hier. Interesseert me geen enne reet !!

Nu niet de boel gaan uit lopen lokken. :wink:
Laatst gewijzigd door Niels v/d burgh op 19 mar 2012, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.

dvh

Bericht door dvh » 19 mar 2012, 19:42

Ja, ik snap het ook niet.

Laat ik het zo zeggen.
Ik wou dat mij pa miljonair was, ik nooit hoefde te werken, de dikste auto's van de aardbol kon rijden, alle luxe van de wereld ! Heerlijk !

Gewoon lulkoek van wie het komt.
Als ik er niet voor zou hoeven werken.. dikke prima !

En dan hing ik ook met mijn arm buiten het raam, hard lachend over de boulevard....
like i care...

:cool:

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 19 mar 2012, 19:46

dvh schreef:Ja, ik snap het ook niet.

Laat ik het zo zeggen.
Ik wou dat mij pa miljonair was, ik nooit hoefde te werken, de dikste auto's van de aardbol kon rijden, alle luxe van de wereld ! Heerlijk !

Gewoon lulkoek van wie het komt.
Als ik er niet voor zou hoeven werken.. dikke prima !

En dan hing ik ook met mijn arm buiten het raam, hard lachend over de boulevard....
like i care...

:cool:
het droom leven wat ik ook wil hebben :) zou dan alleen wel wat anders rijden dan bmw :oops:

GTRene

Bericht door GTRene » 19 mar 2012, 19:58

Niels v/d burgh schreef:Ik volg de draadjes van Jeroen altijd met grote interesse, altijd wel wat te zeiken op die jongen.

Mooi gesproken Niels.

Reind

Bericht door Reind » 19 mar 2012, 20:12

Net als Niels vind ik het leuk om Jeroen zijn draadjes te volgen. Precies om redenen die hij beschrijft. Het is gewoon vermakelijk om te lezen.

En hoe iemand zijn wagenpark bekostigd zou me normaal gesproken ook echt niks boeien. Maar Jeroen poste vooral in de beginperiode telkens dat hij een self made man is die alles zelf betaalde. Sinsdien heeft het gewoon mijn nieuwsgierigheid gewekt. Met de baantjes (krantwijk, vakkenvuller en verkoop bijbaantje) die hij heeft gehad ( dat kaarten gedoe is nieuw voor mij) leek het mij gewoon onwaarschijnlijk.

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 19 mar 2012, 20:17

Reind schreef:( dat kaarten gedoe is nieuw voor mij)
dat is omdat ik het niet voor de huidige kaart verkopers wil verknallen! verdient erg leuk en makkelijk ;) pakje kaartje van 6 euro verkopen verdiende je zelf 1.5 euro aan, en als mensen geen kaarten kochten maar een contributie deden verdween dat in eigen zakken natuurlijk :) het is wel beduvelen maja moet toch me hobbies kunnen bekostigen ;)

Reind

Bericht door Reind » 19 mar 2012, 20:28

Fijn om te lezen dat het met je normen en waarden iig zit :?

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 19 mar 2012, 20:35

Hey, de een zn dood is een ander zijn brood toch? Dat kunnen die mensen toch zelf ook wel bedenken als er 16/17/18 jarige rond lopen om kaarten te verkopen? die doen dat echt niet voor het goede doel, ja hun eigen doel ;)

Joost H.

Bericht door Joost H. » 19 mar 2012, 20:39

Jeroen K. schreef:
Reind schreef:( dat kaarten gedoe is nieuw voor mij)
dat is omdat ik het niet voor de huidige kaart verkopers wil verknallen! verdient erg leuk en makkelijk ;) pakje kaartje van 6 euro verkopen verdiende je zelf 1.5 euro aan, en als mensen geen kaarten kochten maar een contributie deden verdween dat in eigen zakken natuurlijk :) het is wel beduvelen maja moet toch me hobbies kunnen bekostigen ;)
:gek:

ErikS

Bericht door ErikS » 19 mar 2012, 20:43

Dus....... Goede doelen beduvelen....

Peric

Bericht door Peric » 19 mar 2012, 21:18

Ik schaar me toch aan Reind z'n kant.
Oké, het is nu duidelijk waar 'ie z'n geld mee heeft verdiend.
Maar de uitspraken die 'ie hier tentoonspreid doen me regelmatig m'n wenkbrauwen fronsen.
Nogmaals, is helemaal geen afgunst ofzo, ik gun iedereen de hele wereld. Maar zo hoog van de toren blazen hoeft van mij ook niet.
En inderdaad maakt het geen ene drol uit waar het geld vandaankomt, ik had ook graag een rijke pap gehad, maar als dat zo is ga dan niet rond lopen bazuinen dat je een 'Self-made-man' bent.
Mijn 2 centen..

Anyway, geniet van je M3, geniet van je 325 om te racen. Ik hou er over op..
:strong:

Roy RS

Bericht door Roy RS » 19 mar 2012, 22:48

Mooi topic dit! Ik vraag me af of donaties ( voor het goede doel, for real? ) zelf houden de "hard werken-sympathie" wekt bij de gemiddelde lezer...ik hoop maar dat we dat verkeerd begrijpen!

Verder zijn het prachtige ervaringen die je op jonge leeftijd opdoet, geniet daarvan, ze blijven je lang bij! En leuk natuurlijk dat wij verslag krijgen van al het moois wat er daar gebeurd. Wellicht in de toekomst wat meer in het midden laten wie er wat betaald heeft, doet uiteindelijk eigenlijk niet echt ter zake.

Luc B

Bericht door Luc B » 19 mar 2012, 22:49

Wat een gezeik weer.

Jeroen, je zet de deur ook wel iedere keer wagenwijd open. Het word ons door de strot gedrukt dat je uit Kuwait komt. staat in iedere post weer, en iedere keer draait het om jou. No shit dat mensen zich hier aan storen.

Het interresseert me weinig waar je het geld vandaan haalt. Dat moet je zelf weten. Dat geld voor ieder. Maar man, moet je nu overal een bevestiging voor hebben dat je zo'n m3 hebt of uit Kuwait komt ?

Reind, dat was wel een heel jalourse reactie.

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 20 mar 2012, 06:07

Peric schreef:Anyway, geniet van je M3, geniet van je 325 om te racen. Ik hou er over op..
:strong:
zal ik ook zeker doen zolang hij er nog is... :(
Roy RS schreef:Verder zijn het prachtige ervaringen die je op jonge leeftijd opdoet, geniet daarvan, ze blijven je lang bij! En leuk natuurlijk dat wij verslag krijgen van al het moois wat er daar gebeurd. Wellicht in de toekomst wat meer in het midden laten wie er wat betaald heeft, doet uiteindelijk eigenlijk niet echt ter zake.
Zolang ik nog ben (tot begin mei :( ) zal ik van alle evenementen verslag doen... is daarbij ook interesse in de lokale rally races? zoja dan komt er dit weekend weer een verslag aangezien er zaterdag weer rally rijden is...

Oof
Auto: Caddy 1.6 TDI

Re: was Kuwait concours de elegance,

Bericht door Oof » 20 mar 2012, 11:57

Lekker posten die rally's, races en andere ongein.

franktastic

Bericht door franktastic » 22 mar 2012, 12:44

Oof schreef:Lekker posten die rally's, races en andere ongein.

AMEN!

En nu stoppen met zeuren kindertjes. :tong:

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 22 mar 2012, 16:04

Zaterdag rally.. en ook komt er een ander verslag van iets leuks... jullie zullen het vrijdag avond of zaterdag hier telezen krijgen in de bella italia sector ;)

Rupie

Bericht door Rupie » 22 mar 2012, 16:30

:thumbup:

Snipe

Bericht door Snipe » 22 mar 2012, 16:50

Ik volg dit topic niet zo, maar het is toch interessant om te lezen dat we een door goede doelen bekostigde M3 in ons midden hebben. De Unicef-M3 ;-)

Tom van H.

Bericht door Tom van H. » 22 mar 2012, 17:01

Wat ontzettend pauper ben je dan om je auto op die manier bij elkaar te stelen. Bah. Dat je ouders je een paar auto's geven is prima, alleen wel jammer dat ze vergeten zijn om er een opvoeding bij te doen....

Plaats reactie