Wel een onvoorstelbare actie zeg

Ik had em maar even ingestuurd, zoiets verdient wel aandacht naar mijn mening, zeker als de politie zich zo laconiek opstelt. Je zou het ook nog bij GeenStijl kunnen insturen, maar daar ga ik me niet aan wagen...FDD schreef:Dat is nog eens grappig wakker worden..........
Ik lees altijd wel op autoblog en dit had ik echt niet verwacht vind ik wel heel erg leuk. Waarborgfonds keert niet uit bij vandalisme dus dat gaat hem niet worden helaas....
Groeten,
Eric
FDD schreef:
Groeten,
Eric
Vergeet jouw mentale schade niet. Je durft bijna niet meer te rijden. €25.000,-FDD schreef:Schadebedrag is ook bekend: 3842 euro![]()
verbaasd me nix, politie is tegenwoordig alleen nog maar incasso bureau voor boetes, voor iets anders draaien ze geen hand om, honden zijn hetFDD schreef:Die stoeptegel is op een paar cm van mijn hoofd naar binnen gevlogen, terwijl ik dus reed denk er even aan wat er gebeurd zou zijn als hij een seconde eerder had gegooid dan had ik hem vol in mijn gezicht gehad.........Ik zie dit als een poging tot doodslag niet meer niet minder en de politie haalt zijn schouders op ONGELOOFELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zo weinig nog? ik zou er meteen voluit mee gaan... 5 ton minimaal, laat die gozer maar de k****r krijgen (als ze hem pakken)....ErikS schreef:Vergeet jouw mentale schade niet. Je durft bijna niet meer te rijden. €25.000,-FDD schreef:Schadebedrag is ook bekend: 3842 euro![]()
Was ook wat ik het eerst dacht toen ik die tegel zag liggen... je zou je zoon/dochter achterin hebben zitten...M@rcel schreef: Zo dan Eric,
Op bovenstaande plek zaten dus voorheen mijn dochtertjes in de kinderstoeltjes.
Echt geluk dat die tegel jou niet geraakt heeft. Sterkte met de afwikkeling van deze aanslag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast