Tristan schreef:Dat geluid ri. 9000 rpm.
Ik snap enigzins de keuze voor PDK wel. Dat ding vliegt zo snel in de toeren, daar moet je echt een partij snel schakelen om dat bij te houden. Ja, charme gaat er vanaf maar zoals Chris al zei, je gaat er uiteindelijk een stuk harder door. En zeker omdat er een 'clutch-dump' stand op zit, kun je nog steeds handbak-achtige dingen doen. Ik zou de auto er niet voor laten staan. Maar als Chris zegt dat de 997 GT3 antiek voelt tov de 991 GT3, hoe goed moet die laatste dan wel niet zijn...
Maar wat een apparaat!

Inderdaad. En het klinkt ook fantastisch als hij bij die hoge toeren zo verschrikkelijk snel doorschakelt. Wat een snelheidskanon!
Het nadeel met een nieuwe verzie is alleen vaak dat het voorgaande model ineens minder aantrekkelijk lijkt. Daarom zou ik niet zo snel een lambo kopen (buiten de financiele kwesties), want tegen de tijd dat je hem daadwerkelijk ontvangt is er een brutere verzie die je dan eigenlijk wil hebben.
Maar hier valt dat mee, want de 997 GT3 houd dus nog zijn eigen charmes met de handbak en mezger blok. Dat word nog een kostbare auto in een aantal jaar.