Het betreft een pre production model. One man show, filmen, presenteren en editen. Netjes gedaan door Chris HarrisMartijn M schreef:Waarom heeft dat ding 2 verschillende stoelen. Fucking ghetto shit. Dat heb ik niet eens in m'n 106

Het betreft een pre production model. One man show, filmen, presenteren en editen. Netjes gedaan door Chris HarrisMartijn M schreef:Waarom heeft dat ding 2 verschillende stoelen. Fucking ghetto shit. Dat heb ik niet eens in m'n 106
Ruben schreef:
Kei skon!Mathieu schreef:Het is gewoon een goeie wagen, jongen
Martijn M schreef:Fucking ghetto shit.
Inderdaad. En het klinkt ook fantastisch als hij bij die hoge toeren zo verschrikkelijk snel doorschakelt. Wat een snelheidskanon!Tristan schreef:Dat geluid ri. 9000 rpm.![]()
Ik snap enigzins de keuze voor PDK wel. Dat ding vliegt zo snel in de toeren, daar moet je echt een partij snel schakelen om dat bij te houden. Ja, charme gaat er vanaf maar zoals Chris al zei, je gaat er uiteindelijk een stuk harder door. En zeker omdat er een 'clutch-dump' stand op zit, kun je nog steeds handbak-achtige dingen doen. Ik zou de auto er niet voor laten staan. Maar als Chris zegt dat de 997 GT3 antiek voelt tov de 991 GT3, hoe goed moet die laatste dan wel niet zijn...
Maar wat een apparaat!
Dat zou maar zo kunnen, je ziet dat ook met die laatste luchtgekoelde 911. Ik heb dat eerlijk gezegd nooit begrepen; luchtgekoeld of watergekoeld, who the fuck cares?Jurrian schreef:de 997 GT3 houd dus nog zijn eigen charmes met de handbak en mezger blok. Dat word nog een kostbare auto in een aantal jaar.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Semrush [Bot] en 6 gasten