WINNING.

Nutkees schreef:Mijn eerste auto was ook niet bepaald snel.
Max 110KM/H met veel geduld, hoop herrie met koppijn als gevolg.
In halen van een vrachtwagen en wat wind was geen succes, kom je ervoorbij krijg je daarna weer wind en komt de vrachtwagen jouw weer voorbij![]()
Was wel 1 vd leukste wagens die ik heb gehad.
Tja. Als je überhaupt ooit gedacht hebt zo met een ander's (gemeenschappelijk) bezit om te kunnen gaan vind ik eigenlijk dat je die kutsoebaroe ff op een parkeerplaats mag zetten om 3 uur lang elke passant die er voorbij komt er een deuk in te laten schoppen. Kijken of je het "mijn en dijn" daarna wel snapt......Alexsti schreef:En vroeger bij de luchtmacht idd. die ouwe VW-transporters , schakelen zonder koppelen plankgas met kouwe motor .....en bleef nog heel ook.
Steve man, neem even 'n bak koffie ofzo.steve smith schreef:Tja. Als je überhaupt ooit gedacht hebt zo met een ander's (gemeenschappelijk) bezit om te kunnen gaan vind ik eigenlijk dat je die kutsoebaroe ff op een parkeerplaats mag zetten om 3 uur lang elke passant die er voorbij komt er een deuk in te laten schoppen. Kijken of je het "mijn en dijn" daarna wel snapt......Alexsti schreef:En vroeger bij de luchtmacht idd. die ouwe VW-transporters , schakelen zonder koppelen plankgas met kouwe motor .....en bleef nog heel ook.
Neuh, was zelfs een 1.2...MartijnGizmo schreef:Zo'n 1.4 met robot-bak? Heb ik ook eens een dagje in getoerd met m'n vriendin, hoop pret (was een rode cabrio), maar ernstig sloom idd... wel automatisch tussengas bij handmatig terugschakelen! :strong:
Lol...Inderdaad. De reis naar het zuiden duurde meestal een dag of 4 bij goed doorrijden. Al sinds jaar en dag hebben mn ouders nu een Commer uit '66. Officieel de brandweer van Texel van de buitenkant en camper van binnen. Maar dat ie gaat als de brandweer kan ik niet echt zeggen.Snipe schreef:Dat zullen wel lange vakanties zijn geweest dan, als je met zo'n ding helemaal naar Frankrijk moet!///Joost schreef:@Snipe: Met zo'n ding ben ik jaaaaaaaaaaaaaaaaaaarenlang op vakantie geweest met mn ouders. Mn pa had m omgebouwd naar camper.
Normaal reageren is zeker ook moeilijk gewordensteve smith schreef:Tja. Als je überhaupt ooit gedacht hebt zo met een ander's (gemeenschappelijk) bezit om te kunnen gaan vind ik eigenlijk dat je die kutsoebaroe ff op een parkeerplaats mag zetten om 3 uur lang elke passant die er voorbij komt er een deuk in te laten schoppen. Kijken of je het "mijn en dijn" daarna wel snapt......Alexsti schreef:En vroeger bij de luchtmacht idd. die ouwe VW-transporters , schakelen zonder koppelen plankgas met kouwe motor .....en bleef nog heel ook.
Man man 't was 20 jaar geleden , nooit jong geweest en het gebeurde wel 'eens'... mishandelen is wel een beetje overdreven , wel weer van een mug een olifant maken hoor.....pffff....allen schreef:Andermans spullen mishandelen en er dan nog trots op zijn... Ik kan nu niet zeggen dat 'dat' wel van enig niveau is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten