Waar is de like button?Tom van H. schreef:Mijn BMW 330d touring wegdoen voor een Renault Clio RS Cup is de beste beslissing die ik de afgelopen maanden gemaakt heb!!![]()
![]()
![]()
![]()
zo goed ruben?

Waar is de like button?Tom van H. schreef:Mijn BMW 330d touring wegdoen voor een Renault Clio RS Cup is de beste beslissing die ik de afgelopen maanden gemaakt heb!!![]()
![]()
![]()
![]()
zo goed ruben?
20 jaar nieuwe dan mijn DAFMartijn_bmw schreef:nouja nieuw, bouwjaar 1993.....daNpy schreef:Geen kunst aan met zo'n nieuw ding.
daNpy schreef:20 jaar nieuwe dan mijn DAFMartijn_bmw schreef:nouja nieuw, bouwjaar 1993.....daNpy schreef:Geen kunst aan met zo'n nieuw ding.
Ehmm tja, dat is m'n m3 (althans, iets wat dezelfde stickers heeft), die heb ik nog wel...M@rcel schreef:Nu je avatar nog
Elmar schreef:Hielke, maak je van die tekst ook spreuk tegeltjes, bovenstaande zal ik gaarne in mijn garage hangen.
Mag een linnen sjaal ook Ilija?Macboy schreef:ALLEMAAL AAN DE DRIEKWART BROEK MET BLAUWE SOKKEN !
Bedoel je dat ?
Nou voor mij begint het hard die kant op te gaan. Als ik dan op de FP lees dat de 5 serie met een 4 cilindertje door het leven gaat. Elk leuk motorconcept bij BMW de nek om wordt gedraaid. BMW's zo groen aan het worden zijn, dat je ze beter als grasmaaier kunt inzetten omdat ze zo goed bij de kleur van je gazon passen. M een veredeld plakplaatjes merk is geworden en BMW concepten blijft ontwikkelen waar bejaarden een natte droom van krijgen vanwege de hoge instap.. ja dan gaat het wat mij betreft heel hard richting.. "ik heb niks meer met BMW".. ik zing het gelukkig nog wel even uit met ouwe troep.Ik heb niks meer met BMW
Elmar schreef:Hielke, maak je van die tekst ook spreuk tegeltjes, bovenstaande zal ik gaarne in mijn garage hangen.
Of ouwe troep blijven rijdenAndre schreef:Rico dat los je zo op.
Moet je even bij ferrari en porsche en lambo gaan shoppen. Heb je hoogtoerige motoren die janken als het moet 9000 rpm. Ze zijn alleen wat duurder dan de average bmw:)
Overstappen naar echte DF, daar heb je wel hypermoderne 6-cyl BMW's en innovatieve techniek:RVV schreef:Nou voor mij begint het hard die kant op te gaan. Als ik dan op de FP lees dat de 5 serie met een 4 cilindertje door het leven gaat. Elk leuk motorconcept bij BMW de nek om wordt gedraaid. BMW's zo groen aan het worden zijn, dat je ze beter als grasmaaier kunt inzetten omdat ze zo goed bij de kleur van je gazon passen. M een veredeld plakplaatjes merk is geworden en BMW concepten blijft ontwikkelen waar bejaarden een natte droom van krijgen vanwege de hoge instap.. ja dan gaat het wat mij betreft heel hard richting.. "ik heb niks meer met BMW".. ik zing het gelukkig nog wel even uit met ouwe troep.Ik heb niks meer met BMW
Ben je wel een type voor een Exige/Lotus achtige?Niels schreef:Ik moet wel bukken, d'r staan er twee hier op de opritEr had wel een Exige bij gemogen, dat dan wel weer
![]()
Steeds meer mensen zien eindelijk het licht en beseffen dat bmw eigenlijk gewoon zwaar kut is.Ruben schreef:Waar is de like button?Tom van H. schreef:Mijn BMW 330d touring wegdoen voor een Renault Clio RS Cup is de beste beslissing die ik de afgelopen maanden gemaakt heb!!![]()
![]()
![]()
![]()
zo goed ruben?
Eens... eens....Pennucciracing Luco schreef:Steeds meer mensen zien eindelijk het licht en beseffen dat bmw eigenlijk gewoon zwaar kut is.Ruben schreef:Waar is de like button?Tom van H. schreef:Mijn BMW 330d touring wegdoen voor een Renault Clio RS Cup is de beste beslissing die ik de afgelopen maanden gemaakt heb!!![]()
![]()
![]()
![]()
zo goed ruben?
Leuke marketing, maar teveel geld voor te weinig DF.
Dat is toch een 2.0 Turbo hoewel de type aanduiding een 2.8l doet vermoeden....Reind schreef:Ik heb WEL wat met BMW. En waarom, vergelijk elke BMW met zijn directe concurrenten in het betreffende segment en het is altijd de beste auto op het gebied van DF. Dit is een feit en geen mening (gewoon statistisch correct). Bij mij staat DF bovenaan het wensen lijstje en dus rij ik BMW. Mij mening is dan ook: Heb je iets met BMW, heb je ook iets met autorijden. Ik vind het dan ook heel logisch dat er zoveel over geschreven word op driving fun. Is een beetje een 1 +1 = 2 verhaal.
Nog even iets over die nieuwe 4 cilinder turbo motoren. Laatst stapte ik in Duitsland van een nieuwe 330i coupe over in een nieuwe X1 (soms heb je van die dagen). Ik rij de snelweg op en tot mijn verbazing hing die X1 beter aan het gas en was gewoon sneller dan die coupe. Later op wat bergweggetjes was de X1 ook de fijnere wat aan de motor is danken.
Later merkte ik op dat ik het vreemd vond dat die zware X1 zoveel beter reed dan die Coupe. Bleek dat er die 2.8 4 cilinder turbo motor in zat. Ik heb dus zelf ondervonden dat het een goede zet is van BMW.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten