RVV schreef:
Peric, mijn reactie sloeg niet op jou, maar op Emiel. Die hard van leer trekt richting ons, maar DF wel een makkelijk forum vind om dezelfde banden aan te bieden.
Je leest mijn posts maar half, dat is me al eerdere opgevallen in dit topic. Ik zei dat het leuk voor DF is, maar dat het verder niet klopt. Niks kwaads over DF. Als jij ergens leest dat ik DF kut vind dan wijs me er maar op.
Daarnaast lees en post ik niet op DF om hier kwaad over DF te spreken, ik kom hier omdat er een aantal mensen zitten die ik kan waarderen en/of waar ik respect voor heb en/of gelijk gestemden.
Allen, Andre, Luco, Metin, etc.
Het probleem is niet DF, het probleem is zoals Andre aangeeft het zwarte goud.
Federal is een B-merk. Hoofdletter B, vet gedrukt, cursief, hoe men het wil hebben
Daar was de prijs naar en nu schiet de prijs ineens omhoog, niet een paar tientjes maar 100 euro per band. Voor een B-merk semi slick ? Er is iemand die goed geld wil verdienen en waar rook is, is vuur. Diverse mensen hebben Klapband gesproken en hem ervaren als Prinsen.
Hij werd vergeleken met prins, gaf geen korting en paralelle import was onmogelijk, boel blabla. Anderhalf uur later belt hij terug dat de leverancier 10% kan krijgen. Ga fietsen stelen denk je dan.
Hele discussie is zoals Andre zegt om het zwarte goud. Wij werken allemaal hard voor ons geld. Zodra je genaait word, wil je ook graag gezoend worden. En dat heeft niks met DF te maken, ja ik zou als forumbeheerder hier over nadenken en tegen klapband zeggen, vriend leuk praatje maar de feitjes kloppen niet. Maar gelukkig ben ik geen forumbeheerder en wat men er mee doet moet men zelf weten. Maar een forum is nog steeds een medium waar een mening geventileerd kan worden en waar mensen behoed kunnen worden tegen hoge prijzen voor B-merken.
Hoe het schip genaamd DF word gevaren zal mij werkelijk worst zijn. Dus die discussie kunnen we erbuiten laten.
ErikS : Ja ik haal ze wel goedkoper ergens anders