mijn e39 m5
- Knot
Re: mijn e39 m5
Bij mij ging het juist andersom. Toen ik de auto nog niet gekocht had keek ik ook honderden filmpjes en vond het machtig, eisenmann race met x-pipe etc....
En toen ik eenmaal reed met alleen een Eisenmann sport demper vond ik het eigenlijk prima en heb er nu al 10.000km op zitten naar tevredenheid.
En toen ik eenmaal reed met alleen een Eisenmann sport demper vond ik het eigenlijk prima en heb er nu al 10.000km op zitten naar tevredenheid.
-
En ik het zelfde verhaal met de standaard uitlaatlijn, klinkt voor mij al als muziek in de oren.
Mooie M5 Speedy25. Heb precies dezelfde auto (kleur/leder combi), alleen dan een facelift.
Had moeten weten dat je omgeving Den Haag zou komen om een e39 M5 te bezichtigen, die van mij gaat denk ik ook in de verkoop en die heeft wel een schuifdak, LCI en dezelfde km-stand als die van jou. 8)
Mooie M5 Speedy25. Heb precies dezelfde auto (kleur/leder combi), alleen dan een facelift.
Had moeten weten dat je omgeving Den Haag zou komen om een e39 M5 te bezichtigen, die van mij gaat denk ik ook in de verkoop en die heeft wel een schuifdak, LCI en dezelfde km-stand als die van jou. 8)
- Bijlagen
-
- AAAAAA2.jpg (108.02 KiB) 2705 keer bekeken
-
- AAAAAA1.jpg (76.24 KiB) 2705 keer bekeken
-
- Interieur07.jpg (270.77 KiB) 2705 keer bekeken
@ Marcel,
standaard uitlaatlijn, gatver!!!!!!!!!! dan is er echt geen fuck aan een M5.....stil bah! moet echt minimaal leuke einddempers onder
standaard uitlaatlijn, gatver!!!!!!!!!! dan is er echt geen fuck aan een M5.....stil bah! moet echt minimaal leuke einddempers onder
- Martijn_bmw
mooi ding marcel 8) heerlijk juist zo'n originele M5... die zie je bijna niet meer
ik heb wel eens met een orginele gereden maar ding vond ik toch al erg lekker klinken hoor 8)

ik heb wel eens met een orginele gereden maar ding vond ik toch al erg lekker klinken hoor 8)
- Fabian
Prachtige combi.
Sportief en chique. Zou mijn voorkeur ook zijn, maar ik hou dan ook wel van een contrastterend interieur.
Sportief en chique. Zou mijn voorkeur ook zijn, maar ik hou dan ook wel van een contrastterend interieur.
-
- Auto: E63 M6
ik zeg ook niet dat er wat mis is met het origenele uitlaat systeem maar er mag van mij wel wat meer geluid uitkomen
@ marcel als ik dat geweten had was ik jou m5 zeker even komen bekijken ziet er super uit op de foto`s

@ marcel als ik dat geweten had was ik jou m5 zeker even komen bekijken ziet er super uit op de foto`s
- Martijn_bmw
nee iedereen ze smaak natuurlijk maar om nou te zeggen dat een standaard M5 geen geluid heeft vond ik wat overdreven vandaar 
maar als je het mooi vind kan het absoluut wat harder en dan is een eisenmann een mooie oplossing

maar als je het mooi vind kan het absoluut wat harder en dan is een eisenmann een mooie oplossing

Voor een 400pk V8 monster, klinkt het ding als een pussy in standaardtrim
-
nou het eerste ongemak is een feit,de spiegel van de bijrijders kant wil niet meer opklappen,iemand enig idee? als ik ze opklap hoor ik die kant wel klikken.
tevens brand er ineens een lampje op mn dashboard kan in de handleiding niet vinden waar die van is dus zal het maar even beschrijven
als je het lampje van de dsc hebt brand daar naast aan de linkerkant een lampje met 2 auto``s achter elkaar? dacht zelf dat het iets met de cruisecontrol te maken heeft.eerst brande dat lampje niet en zo in een keer ging die aan?
edit fototje gevonden het gaat dus om het linkerlampje naast de dsc

tevens brand er ineens een lampje op mn dashboard kan in de handleiding niet vinden waar die van is dus zal het maar even beschrijven

edit fototje gevonden het gaat dus om het linkerlampje naast de dsc
- Hugo Bos
Active cruice control?

Heb die optie nog nooit gezien op een M5, ook niet leverbaar hier in de VS.
Heb die optie nog nooit gezien op een M5, ook niet leverbaar hier in de VS.
-
bij mijn m5 zit ie er dan schijnbaar wel op denk ik want het lampje brand
maar hoe zet ik hem weer uit dan? lampje ging zomaar aan gebruikte op dat moment niet de cruisecontrol/

- Knot
CC een keer in en uitschakelen?
- Hugo Bos
Het normale groene cruisecontrol lampje, heb je daar in de linkerbovenhoek een autootje staan of niet? Heb net even bij die van mij gekeken en ik heb het niet. Denk dat je daar het verschil tussen een m5 met ACC of zonder aan kunt zien.
-
neej bij dat lampje staat geen auto`tje lampje is trouwens ook weer uit gegaan,iemand nog een idee met betrekking tot mn buitenspiegel?
- Hugo Bos
Is je google kapot?
http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... -help.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... -help.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Martijn_bmw
Hugo Bos schreef:Is je google kapot?

-
Het blijft toch een mysterie rondom e39's met active cruisecontrole. Op e38's was het te bestellen, maar voor e39's kom ik nergens wat tegen.
Heb je ergens in je grille een sensor zitten? Kan een bolletje zijn zoals op latere BMW's

Staat ook niet in de optielijsten van de e39 M5.
Hier een e38 met ACC
Heb je ergens in je grille een sensor zitten? Kan een bolletje zijn zoals op latere BMW's
Staat ook niet in de optielijsten van de e39 M5.
Hier een e38 met ACC
-
- Auto: M3P, 130i
Marcel, wacht nog even, dan kun je weer een auto doorschuiven. 8)M@rcel schreef:En ik het zelfde verhaal met de standaard uitlaatlijn, klinkt voor mij al als muziek in de oren.
-
indobesar schreef:Marcel, wacht nog even, dan kun je weer een auto doorschuiven. 8)M@rcel schreef:En ik het zelfde verhaal met de standaard uitlaatlijn, klinkt voor mij al als muziek in de oren.
" even" , dit jaar nog? 8)
-
heb even de optie lijst bekeken waarmee de auto allemaal is uitgerust en er staat geen active cruise control bij.
tevens werkt de spiegel weer naar behoren na dat ik er wat aan het lopen schudden
@ marcel wil je mij eens je vraagprijs toe sturen in een pb voor je m5?
tevens werkt de spiegel weer naar behoren na dat ik er wat aan het lopen schudden

@ marcel wil je mij eens je vraagprijs toe sturen in een pb voor je m5?
-
kleine update van mijn kant,vorige week alle keringen van het diff vervangen eentje was niet helemaal fris meer volgens jacob dus gelijk alles maar vervangen.
via ebay heb ik een kelleners sport ex 310 v-max module weten te scoren die zal er binnenkort ingezet worden en dan zullen we eens zien of we de 300 kunnen aantikken
via ebay heb ik een kelleners sport ex 310 v-max module weten te scoren die zal er binnenkort ingezet worden en dan zullen we eens zien of we de 300 kunnen aantikken

- Luc B
You sir, have my dreamcar.
- Knot
Diff is bekend verhaal idd, heb ik ook meteen laten doen, pakkingen fris erin en nieuwe diffolie.
vmax module moet tussen je draadboom toch? werkt zeker maar ik vond het niks gerommel aan de draden. In mijn geval was het eruit geprogrammeerd voor 200 euro maar ben benieuwd of dat kastje ook werkt.
Ter inspiratie:
vmax module moet tussen je draadboom toch? werkt zeker maar ik vond het niks gerommel aan de draden. In mijn geval was het eruit geprogrammeerd voor 200 euro maar ben benieuwd of dat kastje ook werkt.
Ter inspiratie: