Robertdj schreef:Heb 2 betaalbare auto's met een nette prijs/df verhouding. Het kan dus wel, maar (zoals een aantal al zeiden) de prio ligt tegenwoordig ergens anders.
Zo heb ik dat ook, goedkope Civic voor woon/werk, en de S2000 voor in het weekend en voor trackdays. Prima te doen zo, maar soms zou ik eigenlijk wel liever een luxere daily/kmvreter hebben, en dan daarbij een goedkope funcar. Of 1 auto die zowel luxe is, als trackday waardig. Alleen zou niet weten wat. 330D met M onderstel ?
Even terugkomend op het wagenpark NL, als je per jaar eens uitrekend wat een leuke auto kost, inclusief alles (dus ook trackdays, funtripjes, extra onderdelen etc), dan is dat toch wel een flink bedrag. Kan me heel goed voorstellen dat er dan mensen zijn die liever in een Polo Bluemotion o.i.d. gaan rijden en dan veel geld overhouden en dan lekker op vakantie gaan ofzo.
Zo ken ik iemand die echt behoorlijk wat verdient, en makkelijk een dikke auto kan rijden, maar hij vind op vakantie gaan met zijn vrouw en kind belangrijker dan auto's, dus rijd hij in een Skoda Fabia, maar gaat wel 4 keer per jaar op vakantie. Het is maar net waar je prioriteiten liggen.