bmw 325i tracktool

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
siegerdehaan89
Auto: Land Rovers / Alfa Romeos

Re: bmw 325i tracktool

Bericht door siegerdehaan89 » 25 apr 2011, 00:39

De 944 was idd goed kort geworden, heb hem zien staan brrr!!!

Die 20 minuten vind ik eigenlijk wel prima, met mijn standaard remmen die letterlijk in rook op gaan van de hitte. Ik had 2 stints achter elkaar op het laatst maar tussendoor toch ieeets rustiger aan gedaan ivm de hete remmerij. Hele dag racen hoeft overigens niet voor mij, een paar keer 20 minuten rijden vind ik meer dan prima eerlijk gezegd. En owja, ik ben ook maar student :wink: .

Ik reed met dit gebakje:

Afbeelding

siegerdehaan89
Auto: Land Rovers / Alfa Romeos

Bericht door siegerdehaan89 » 25 apr 2011, 00:45

ik heb standaard remmen ja.

Ben ook een (oldtimer alfa) racer aan het opbouwen voor het heftige werk maar kon het niet laten vandaag dus de 328i gepakt :wink: .

vwk

Bericht door vwk » 25 apr 2011, 00:46

We kwamen je tegen op de 2e rotonde in Haarlem als je terugrijdt vanaf Zandvoort naar Haarlem, net aan de kant van Aerdenhoudt zegmaar.
Jij ging driekwart over de rotonde en wij kwamen net vanaf de spoorbrug. Ik reed voorop.

vwk

Bericht door vwk » 25 apr 2011, 00:57

Dat nog niet eens zozeer, ik was diegene waar Sieger het over had.
Voordat je denkt dat er een hele stoet DF-ers was waar je geen weet van hebt gehad :mrgreen:

Verder van hier alleen nog die rode E36 M3 tracktool herkend die te koop staat. Had er nog samen mee in de sessie gezeten.

RJay

Bericht door RJay » 25 apr 2011, 01:01

Dan ben je mij dus automatisch ook tegen gekomen, daar ik als chauffeur fungeerde vandaag. :bag:
Heb je overigens niet gezien dan :shithappens:

En ja, Levi was er ook :)

RJay

Bericht door RJay » 25 apr 2011, 01:06

Trouwens, Kregen nog een zwarte vlag omdat ik in die bijrijdersstoel net boven de raamlijst uit kom.
Dachten ze dat er een kind mee reed.

Sorry jongens maar jullie zouden me inmiddels toch moeten kennen :banaan:

vwk

Bericht door vwk » 25 apr 2011, 01:19

Hoe meer zielen hoe meer vreugd idd, jullie waren net iets te ver om goed te zien hoe/wat... Leek wel op een kind iig :bag: :mrgreen: J/K.

En toch blijf ik Vrijrijden een apart verhaal vinden. Het is een perfecte gelegenheid tracktime te maken en ervaring op te doen, maar de organisatie en het gros van het volk, met de dienovereenkomstige rijkunsten kan me gestolen worden.

Ik ben dan mss een mietje om met mijn M3 in de toer te gaan rijden, maar als alles volgens planning gaat (wat daar ook een unicum zou zijn :bag: ) had ik vandaag om 17u20 met 6 man in de Toer in de sessie gezeten.

Dan is Vrijrijden i.m.o. ideaal. Ben er redelijk vlot voorbij of je start iets later en je komt geen man meer tegen. Maar dat ze net zoals vandaag de Toer met de supersport gaan combineren.. Tsja.

(hypothetisch)Rij je daar met je straatauto om voor de eerste keer over het circuit te Toeren , komt er bijna DSC materiaal voorbij a la Jeroentje.nl auto's met arrogant volk achter het stuur. Dat laatste is dan helaas werkelijkheid.
En maar verkondigen dat je met een kooi niet in de Toer mag (zo houden ze categorie auto's en rijders/ervaring gescheiden), maar "when push comes to shove" wel vrolijk die 2 sessies combineren. :bag:

KoenM

Bericht door KoenM » 22 mei 2011, 19:46

Foto's werken niet ;)

Youp
Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi

Bericht door Youp » 22 mei 2011, 20:02

vwk schreef:Hoe meer zielen hoe meer vreugd idd, jullie waren net iets te ver om goed te zien hoe/wat... Leek wel op een kind iig :bag: :mrgreen: J/K.

En toch blijf ik Vrijrijden een apart verhaal vinden. Het is een perfecte gelegenheid tracktime te maken en ervaring op te doen, maar de organisatie en het gros van het volk, met de dienovereenkomstige rijkunsten kan me gestolen worden.

Ik ben dan mss een mietje om met mijn M3 in de toer te gaan rijden, maar als alles volgens planning gaat (wat daar ook een unicum zou zijn :bag: ) had ik vandaag om 17u20 met 6 man in de Toer in de sessie gezeten.

Dan is Vrijrijden i.m.o. ideaal. Ben er redelijk vlot voorbij of je start iets later en je komt geen man meer tegen. Maar dat ze net zoals vandaag de Toer met de supersport gaan combineren.. Tsja.

(hypothetisch)Rij je daar met je straatauto om voor de eerste keer over het circuit te Toeren , komt er bijna DSC materiaal voorbij a la Jeroentje.nl auto's met arrogant volk achter het stuur. Dat laatste is dan helaas werkelijkheid.
En maar verkondigen dat je met een kooi niet in de Toer mag (zo houden ze categorie auto's en rijders/ervaring gescheiden), maar "when push comes to shove" wel vrolijk die 2 sessies combineren. :bag:
+1

Ik zat die bewuste dag op de paddock in de tarzan met open mond te kijken naar wat er allemaal voorbij kwam en af ging... Geen vrij rijden voor mij op deze manier. :roll:

Plaats reactie