TNT: pakketje kwijtgeraakt of gestolen!! [opgelost]
-
Re: TNT: pakketje kwijtgeraakt of gestolen!!
gaat rechtstreeks de mx5 pot in 

-
Re: TNT: pakketje kwijtgeraakt of gestolen!!
na vorige week nog even druk opgezet te hebben, heb ik vandaag een brief binnen gehad van de TNT.Metchu schreef:Erik dB schreef:Hoe bewijs je dat er daadwerkelijk een iPhoney inzat?Metchu schreef:ondertussen ruim een maand verder! 12 november hebben ze mijn navraag ontvangen en ze hebben uiterlijk tot volgende week de tijd om uit te vinden of het pakketje in het depot te vinden is. Zoniet zal ik overgaan tot aangifte. Heb dit ook met de mevrouw van TNT besproken. Wat mevrouw me vertelde is, dat het pakketje is verzekerd en zij zullen vragen naar bonnetje voor de waarde van het product en dat dit uitgekeerd zal worden. Ik heb een hoop bewijzen meegeleverd dat er daadwerkelijk een iphone 3gs in zat. Ik wacht het nog tot volgende week af en daarna is het of me telefoon terug (retour afzender), of stappen naar de politie en vechten voor de waarde van de iphone...
najah alle bewijzen die ik heb meezenden. Zoals bankafschriften, aankoopnota's, kopie advertentie, kopie correspondentie, kopie verzendbewijs, IMEI nummer, enz enz enz...
ik kreeg een aantal weken geleden bevestiging dat het pakketje idd als vermist mag beschouwd worden, of ik nog even de bewijzen wilde versturen zodat ze over konden gaan op uitkering van geleden schade. En hun excuses uiteraard...
Heb van de week alles wat ik heb naar ze verstuurd. Ik heb geëist dat ik het bedrag van de iphone terug krijg plus de verzendkosten! Vandaag even gebeld en ze hadden idd alles netjes binnen gekregen (had het aangetekend verstuurd, ik neem geen risico's meer!). Volgende week gaat het naar de "schade afdeling" en krijg ik nog een brief hoe het afgehandeld wordt.
Ik neem aan dat ze dus gewoon de inhoud terugbetalen aan mij, plus de verzending. Ik wacht het af.... Maar we zijn dus inmiddels bijna weer 3 maanden verder
Het heeft even geduurd, maar ze hebben het wel correct afgehandeld! Zolang je alle bewijzen maar hebt en het netjes verzekerd verstuurd hebt, is het gewoon goed geregeld!
- Martijn_bmw
Re: TNT: pakketje kwijtgeraakt of gestolen!! [opgelost]
mooi man! gelukkig krijg je (al?) je geld terug, case closed 

-
jup, 300 euro was verkoopbedrag en 13,10 verzendkosten. Dat is wat ik eiste van ze en dat is wat ik krijg
Correct afgehandeld!

-
Ah closure...
Geachte heer Metchu
Geachte heer Metchu

- MartijnGizmo
Mooi dat het zo afgelopen is! 

- Michel P
Ze zijn de rente vergeten 

-
Ik heb in mijn brief gezet dat ik niet moeilijk ga doen over gemaakte kosten en rente enzo, maar gewoon mijn geld wil en dat dus eis!
- Martijn_bmw
ik zou ook de inflatie terug eisen 
je kan inmiddels een stuk minder met je geld
€ 313,10 / € 1,52 = 206 Liter benzine
€ 313,10 / € 1,64 = 191 Liter benzine

je kan inmiddels een stuk minder met je geld

€ 313,10 / € 1,52 = 206 Liter benzine
€ 313,10 / € 1,64 = 191 Liter benzine

- InjectTheVenom
Nou het ziet er naar uit dat ik ook bij TNT een klacht in kan gaan dienen, eind vorig jaar een pakje naar een vriend in de U.S. verstuurd en het is nog steeds niet aangekomen 

-
zuur!
Ik heb vandaag mn geld binnen gekregen, dus hier niets te klagen...
Ik heb vandaag mn geld binnen gekregen, dus hier niets te klagen...
- InjectTheVenom
Nevermind ik wilde er volgende week werk van maken door dit weekend het verzendbriefje op te zoeken maar kreeg gister een mail dat het ruim een maand na verzending inmiddels toch aangekomen is *heeft een zucht van verlichting slakende smiley nodig*.