Die 20% extra vermogen ga ik ruimschoots overheen

Klopt, al is het minder ingewikkeld dan voorheen, deze mail is van aug 2009.RutgerK schreef:Dank voor de info Luco. Ik had dus gelijk met de motorcodes.
Gewoon leukRobertdj schreef:Waarom wil je 'm op kenteken?
Je moet idd wat als je het op de baan niet voor elkaar krijgt......Luco schreef:Gewoon leukRobertdj schreef:Waarom wil je 'm op kenteken?![]()
Kan ik er nog eens wat M3 tjes uitrijden bij het stoplicht
Als die zwaarder is zal je meer moeten betalen aan premie vermoed ik.Evert Thomas schreef:Als hij opnieuw gekeurd wordt, wat betekend dan een en ander voor de verzekering?
als er meer vermogen in zit en of andere motor moest je geloof ik dat ff vermelden aan de verzekering en dan is het in de meeste gevallen al oke als zij er een notitie van maken en toevoegen.Luco schreef:Als die zwaarder is zal je meer moeten betalen aan premie vermoed ik.Evert Thomas schreef:Als hij opnieuw gekeurd wordt, wat betekend dan een en ander voor de verzekering?
Ok, maar waar ik meer voor vrees is dat de vermogens toename tot een stijging van de premie tot gevolg heeft, of dat men de auto uberhaupt niet meer willen verzekeren (met name daar waar leeftijd ook een rol speelt).Luco schreef:Als die zwaarder is zal je meer moeten betalen aan premie vermoed ik.Evert Thomas schreef:Als hij opnieuw gekeurd wordt, wat betekend dan een en ander voor de verzekering?
Dus de kans is sterk aanwezig dat de premie de lucht in zal schieten?Luco schreef:Volgens de wet mogen ze een rdw gekeurde auto niet weigeren.
Ok. Ik heb mijn audi toendertijd van een jongen gekocht die de auto zelf een paar maanden had, maar hem niet in de verzekering kon krijgen, omdat hij te jong was.Luco schreef:Volgens de wet mogen ze een rdw gekeurde auto niet weigeren.
Dan weigeren ze de bestuurder, niet de auto op zichEvert Thomas schreef:Ok. Ik heb mijn audi toendertijd van een jongen gekocht die de auto zelf een paar maanden had, maar hem niet in de verzekering kon krijgen, omdat hij te jong was.Luco schreef:Volgens de wet mogen ze een rdw gekeurde auto niet weigeren.
Ja precies, resultaat is hetzelfde hahaLuco schreef:Dan weigeren ze de bestuurder, niet de auto op zichEvert Thomas schreef:Ok. Ik heb mijn audi toendertijd van een jongen gekocht die de auto zelf een paar maanden had, maar hem niet in de verzekering kon krijgen, omdat hij te jong was.Luco schreef:Volgens de wet mogen ze een rdw gekeurde auto niet weigeren.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], beske, Bing [Bot], De fiscalist, WillemBoer, Wimo en 5 gasten