Ik zeg Morgan EvaGT, een .35i-motor in een auto van 1250 kiloMathieu schreef:Ik zeg Hartge H1, Een 1 serie met 420 pk V8 blok

Ik zeg Morgan EvaGT, een .35i-motor in een auto van 1250 kiloMathieu schreef:Ik zeg Hartge H1, Een 1 serie met 420 pk V8 blok
Heb ik wel eens gedaan en was super. Alleen dat maakt me niet minder nieuwsgierig naar die Morgan, want die 306 pk in een 1250 kilo zware auto lijkt me niet verkeerd. Komt bij dat die Morgan Engels is, dus in verband met afvallende onderdelen kan 'ie ook alleen maar lichter worden.Hielke schreef:Ik zeg je moet een stukje in een Porsche gaan sturen.
Elke dag met een gt3 zou ik ook geen probleem vinden.Wouter81 schreef:Een tijdje terug heb ik een uur in een 997 S mogen sturen. Bijzonder leuk natuurlijk maar ik vond de auto nog behoorlijk comfortabel. Zo comfortabel dat ik na dat uur al benieuwd was naar de sportievere variant: de GT3.
Lijkt me best goed te doen, regelmatig straatrijden in een GT3.
Ik ging langszij en zag 'm later bij Kreis nogwat naast ons. 25, haar alle kanten op, bloesje, scheef achter 't stuur met 'n popje ernaast die net in d'r broek gediareerd had waarschijnlijk.Downforce Hans schreef:Hoe zag je dat het een patser was, aan zijn klokkie![]()
Robin schreef:
Nieuwe sportzetelkleur bij Porsche, leder in Angstbraun.
Mee eens, maar ik vertel je wél dat ik met zo'n domme dikke boot wél ff harder er doorheen ging.En daar valt geen speld tussen te krijgen. Dat heb ik wel vaker,bepaalde Porscherijders afschudden, 't leven zuur maken.Is ook 'n beleving.Hielke schreef:Jij kunt nog 100 van die flapdrollen in lange Autobahn doordraaiers buitenom inhalen, in dé beleving van die auto's verandert daarmee helemaal niks.
.
Ik zie Andre met z'n 130i op klaverbladen en in bochten 'n Cayenne/Panamera of Boxster/997 basis 't leven zuur maken.Hielke schreef: Maar om met Bentsen versus Quayle in '88 te spreken: "Mr BMW driver, I was a Porsche testdriver, I really knew Porsches, Ferdinand was a friend of mine. Mister, you're BMW is no Porsche.
Als ik een Porsche had zou ik schijtziek worden van al die mongolen die telkens willen 'racen'.Robin schreef: Mee eens, maar ik vertel je wél dat ik met zo'n domme dikke boot wél ff harder er doorheen ging.En daar valt geen speld tussen te krijgen. Dat heb ik wel vaker,bepaalde Porscherijders afschudden, 't leven zuur maken.Is ook 'n beleving.
En als ik in die Porker had gereden had ik die lompe 5 serie boot achter me meteen laten zien wie echt de baas was.Natürlich!
Deze flapdrol inderdaad niet. Nadien is die 'beleving' van de Porsche rijder er eerder 1 van:
Verdammt noch mal, blöde fliegende Holländer in ein 7er Boot, Scheisse Scheisse und nochmal Scheise:
Lekkere beleving dan.![]()
![]()
![]()
Op momenten moet jre echt uit 'n kar halen wat erin zit, dat doe ik zeer zeker ook in de bends met dat ding![]()
Dus op dat moment had ik wel GRAAG de beschikking over 'n GT3/2RS willen hebben Hylke, maar neen 't was 'n boot 535i die z'n mannetje stond.![]()
Het hangt van de rijder af, a car is as good as its driver ofzo.En je moet roeien met de riemen die je hebt(op dat moment ook)en er is altijd baas boven baas, maar dat is 'n Boxster S tov 'n 535i in kein 100 Jahre. Dort sorg Ich wohl führ LOL.
Misschien had die blonde gillende keukenmeid de noten van die patser al drie keer om haar duim gedraaid zitten van angst in die bochten.Tom schreef:Als ik een Porsche had zou ik schijtziek worden van al die mongolen die telkens willen 'racen'.Robin schreef: Mee eens, maar ik vertel je wél dat ik met zo'n domme dikke boot wél ff harder er doorheen ging.En daar valt geen speld tussen te krijgen. Dat heb ik wel vaker,bepaalde Porscherijders afschudden, 't leven zuur maken.Is ook 'n beleving.
En als ik in die Porker had gereden had ik die lompe 5 serie boot achter me meteen laten zien wie echt de baas was.Natürlich!
Deze flapdrol inderdaad niet. Nadien is die 'beleving' van de Porsche rijder er eerder 1 van:
Verdammt noch mal, blöde fliegende Holländer in ein 7er Boot, Scheisse Scheisse und nochmal Scheise:
Lekkere beleving dan.![]()
![]()
![]()
Op momenten moet jre echt uit 'n kar halen wat erin zit, dat doe ik zeer zeker ook in de bends met dat ding![]()
Dus op dat moment had ik wel GRAAG de beschikking over 'n GT3/2RS willen hebben Hylke, maar neen 't was 'n boot 535i die z'n mannetje stond.![]()
Het hangt van de rijder af, a car is as good as its driver ofzo.En je moet roeien met de riemen die je hebt(op dat moment ook)en er is altijd baas boven baas, maar dat is 'n Boxster S tov 'n 535i in kein 100 Jahre. Dort sorg Ich wohl führ LOL.
Trek je als BMW rijder gewoon redelijk vlot op maar niet voluit heb je ook vaak zat leasemongolen die denken dat je wilt racen. Like I care dat zo'n knuppel in z'n leasebak een keer sneller is.
?Tom schreef:Als ik een Porsche had zou ik schijtziek worden van al die mongolen die telkens willen 'racen'.
Trek je als BMW rijder gewoon redelijk vlot op maar niet voluit heb je ook vaak zat leasemongolen die denken dat je wilt racen. Like I care dat zo'n knuppel in z'n leasebak een keer sneller is.
Waarom er gebroken uit komen? Op snelheid op de autobahn is een GT3 comfortabeler dan een 130i of 530d.Robin schreef:Maar Autobahn? Ik zou altijd plankgas rijden met dat ding en er gebroken uitkomen.
Mijn emotie haal ik uit 't 16 speaker surround sound system en 'Highway to Hell' ervoor
gelul in 't kwadraat en niet waar. Period.Je weet niet waar je 't over hebt Hylke...Hielke schreef:Waarom er gebroken uit komen? Op snelheid op de autobahn is een GT3 comfortabeler dan een 130i of 530d.Robin schreef:Maar Autobahn? Ik zou altijd plankgas rijden met dat ding en er gebroken uitkomen.
Mijn emotie haal ik uit 't 16 speaker surround sound system en 'Highway to Hell' ervoor
Gebruikers op dit forum: krentenbol, mauritsklein, MParallel, Zed240 en 5 gasten