Audi S8 V10
-
Re: Audi S8 V10
Sucks 

-
en daarom, firefox! die onthoudt lekker alles! 8) :banaan:
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Altijd even Ctrl-A / Ctrl-C doen voor het posten... doe ik althans.
Anyway.... wat een super-vette bak Maurice! Een 335i is leuk maar dit is even 3 levels verder. Dan wist ik het ook wel, zeker met die heerlijke V10 erin.
Ik ben geen Audi fan maar er is maar 1 Audi waar ik een zwak voor heb, da's de A8/S8. Komt ook vooral zoals Niels al aangaf door Ronin en andere films (Transporter). Prachtig ding.
Moet maar eens langsrijden in Drachten geloof ik.
Anyway.... wat een super-vette bak Maurice! Een 335i is leuk maar dit is even 3 levels verder. Dan wist ik het ook wel, zeker met die heerlijke V10 erin.
Ik ben geen Audi fan maar er is maar 1 Audi waar ik een zwak voor heb, da's de A8/S8. Komt ook vooral zoals Niels al aangaf door Ronin en andere films (Transporter). Prachtig ding.
Moet maar eens langsrijden in Drachten geloof ik.

- Macboy
Maurice: volgende keer gewoon rechtermuis indrukken en op ONGEDAAN MAKEN klikken en er is niets aan de hand hoor !
Gefeliciteerd met deze parel van een wagen.
Dat je met de sportstoelen niet naar Zuid-Europa zou kunnen afreizen waag ik overigens te betwijfelen. Weet je dat zeker ? En wat het geluid betreft: je zegt dat je de 335i te hard vond klinken, waarom heb je er dan een andere uitlaat op geschroefd ? En waarom overweeg je dit nu bij de S8 dan weer ?
En nu heel rap wat foto's plaatsen !
Gefeliciteerd met deze parel van een wagen.
Dat je met de sportstoelen niet naar Zuid-Europa zou kunnen afreizen waag ik overigens te betwijfelen. Weet je dat zeker ? En wat het geluid betreft: je zegt dat je de 335i te hard vond klinken, waarom heb je er dan een andere uitlaat op geschroefd ? En waarom overweeg je dit nu bij de S8 dan weer ?
En nu heel rap wat foto's plaatsen !
- Tristan
Gefeliciteerd, Maurice!
S8 blijft een sublieme auto, alleen qua D-F wel minder dan de 335i, maar goed, je zocht naar meer comfort en dan is dit een zeer goede keuze.
Veel plezier ermee!
S8 blijft een sublieme auto, alleen qua D-F wel minder dan de 335i, maar goed, je zocht naar meer comfort en dan is dit een zeer goede keuze.
Veel plezier ermee!
-
+100Macboy schreef:En wat het geluid betreft: je zegt dat je de 335i te hard vond klinken, waarom heb je er dan een andere uitlaat op geschroefd ? En waarom overweeg je dit nu bij de S8 dan weer ?
- Erik335i
Ik wist het natuurlijk al even. Jammer dat de 335 weg is maar je hebt er wel weer iets geniaals voor terug.
Wat een wagen
Kleine preview zolang Maurice geen foto's plaatst...

Wat een wagen

- GTRene
hij lijkt zo net zo groot als de "grote" 3 serie 

- Erik335i
De 335 performance met een koude motor is (vooral in de winter) echt ontzettend luid en lawaaierig, pas als ze wat warmer worden komt ook de uitlaat wat tot rustMacboy schreef: Dat je met de sportstoelen niet naar Zuid-Europa zou kunnen afreizen waag ik overigens te betwijfelen. Weet je dat zeker ? En wat het geluid betreft: je zegt dat je de 335i te hard vond klinken, waarom heb je er dan een andere uitlaat op geschroefd ? En waarom overweeg je dit nu bij de S8 dan weer ?

Ik vind dat prachtig, maar bij Maurice (die uit een w12 kwam) past dat iets minder.
Een S8 met miltek is echt niet te vergelijken met de schreeuwerige performance uitlaat (vind ik, hoewel ik de miltek alleen van filmpjes ken

- Maus335i
Whiners!! Ik heb nooit gezegd dat ik de 335i te luid vond! Was juist prachtig 
Ik ben inderdaad niet zon fan van die sportstoelen trouwens, je kan er wel mee naar Zuid-Europa rijden (geen enkel probleem zelfs), maar ze hebben nou eenmaal geen massage- en ventilatiefunctie

Ik ben inderdaad niet zon fan van die sportstoelen trouwens, je kan er wel mee naar Zuid-Europa rijden (geen enkel probleem zelfs), maar ze hebben nou eenmaal geen massage- en ventilatiefunctie

-
- Auto: Fun Damn Mentally
feli Maurice. Mooi. 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Maus335i schreef:Whiners!! Ik heb nooit gezegd dat ik de 335i te luid vond! Was juist prachtig
We willen ook een auto en geen mobiel huis met rode lampen met massage functie...........

of wel het eufemisme voor pooierbak................

-
steve smith schreef:+100Macboy schreef:En wat het geluid betreft: je zegt dat je de 335i te hard vond klinken, waarom heb je er dan een andere uitlaat op geschroefd ? En waarom overweeg je dit nu bij de S8 dan weer ?
Jongens jullie verwarren hier iets,die S8 maakt geen herrie zoals een 335i dat maakt.
Dat is live aanwezig zijn bij de 7e van Bach door het London Philarmonic vergelijken met een marrokaan die met de vuilnisbak rammelt in de amsterdamse pijp.
Of ga ik nou te ver?

- Macboy
Het ging niet om een vergelijking 335i en S8 maar waarom hij sportuitlaten op de 335i monteerde als hij meer rust wilde in het interieur. Maar inmiddels heeft hij uitgelegd dat hij dit niet bedoelde maar dat het eigenlijk alleen maar om de massage en ventilatie van de stoelen gaat dus lijkt mij een prima reden om een S8 te rijden 
"Maurice is een poetser, Maurice is een poetser"
(al zingend in DF koor)

"Maurice is een poetser, Maurice is een poetser"
(al zingend in DF koor)

-
Poetser of niet...S8 zou me wel heel erg blij maken.
Wat zou m'n baan een stuk leuker worden als ik dagelijks S8 zou mogen rijden.
Wat zou m'n baan een stuk leuker worden als ik dagelijks S8 zou mogen rijden.
- ADV
Eigenlijk moet je ze allebei hebben,, 1 voor driften, de andere voor cruisenErik335i schreef:Ik wist het natuurlijk al even. Jammer dat de 335 weg is maar je hebt er wel weer iets geniaals voor terug.
Wat een wagen![]()

Ach, zat er wel aan te komen.. net na de laatste driftdag liep ie al dat het misschien wel de laatste keer was geweest

- Jules
- Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo
Ik kan me niet voorstellen dat je het driften niet enorm gaat missen
Maar wel een verschrikkelijk dikke S8 8) 45.000km per jaar is niet mis trouwens met zo'n bak

Maar wel een verschrikkelijk dikke S8 8) 45.000km per jaar is niet mis trouwens met zo'n bak

- Ravin ///M
Heel mooi ding. Hadden we al om filmpjes gevraagd
.
PS. Die 335i van Erik mag er ook wezen
.

PS. Die 335i van Erik mag er ook wezen

- Macboy
Ik gebruikte uiteraard een knipoog: als iemand op DF onder de indruk is van de S8 dan ben ik dat wel !
-
Ga toch weg man, ik ben veel meer onder de indruk van een S8 dan jij dat bent. Ook was ik veel eerder onder de indruk van een S8 dan jij.....eigenlijk ben ik een maatje te groot voor iedereen die onder de indruk is van een S8...Macboy schreef:Ik gebruikte uiteraard een knipoog: als iemand op DF onder de indruk is van de S8 dan ben ik dat wel !
- Petrolhead Tom
AND FIGHT!M@rcel schreef:Ga toch weg man, ik ben veel meer onder de indruk van een S8 dan jij dat bent. Ook was ik veel eerder onder de indruk van een S8 dan jij.....eigenlijk ben ik een maatje te groot voor iedereen die onder de indruk is van een S8...Macboy schreef:Ik gebruikte uiteraard een knipoog: als iemand op DF onder de indruk is van de S8 dan ben ik dat wel !

- Maus335i
Hahhaah

- Maus335i
Ik denk dat ik een coalitie ben tussen een poetser en rijder. In de 335i zat genoten van circuit/driftdagen (en plaatsen waar het niet mag
)
Macboy, je bent zelfs zo onder de indruk dat als ik zeg dat ik naar Eindhoven via Apeldoorn moet, je gewoon niet reageert op mn sms
Met meer rust bedoelde ik voornamelijk windgeruis. De 335i had een heerlijke brul van achter waar ik kippenvel van kreeg. De S8 brult van voren, waar ik net zo hard kippenvel van krijg. Nadeel van beide varianten is dat je het gaspedaal even wat vaker beroert en je rijbewijs daar niet zo blij mee is. De pomp vervolgens wel, dat begrotingsgat door een akkefietje in de golf van mexico vullen wij DF'ers wel op...
Een F10 535i was geen optie geweest. Ondanks dat de nieuwe funfer ontzettend lekker rijdt (goede keuze Robin!), heb ik afgeleerd om iets nieuw te kopen. Bovendien trekt mij voor het dagelijkse rijden een 7er of een A8 meer. In de zuipversies van deze modellen vind je elke optie die je maar kan bedenken en dat werkt flink comfortverhogend. Even wachten tot de nieuwe modellen van de A8 (W12) en 760Li flink zijn afgeschreven, en dan kom ik als een aasgier er weer in.
@MarcRS4, goede tip over die nieuwe type achterlichten. Ik vind ze ook veel mooier en kwa uiterlijk is er met de facelift verder amper iets veranderd. Anders krijg je toch weer zon pimpversie en das ook niks. Filmpjes maak ik zo snel mogelijk, er schijnt de 27e iets te gebeuren

Macboy, je bent zelfs zo onder de indruk dat als ik zeg dat ik naar Eindhoven via Apeldoorn moet, je gewoon niet reageert op mn sms

Met meer rust bedoelde ik voornamelijk windgeruis. De 335i had een heerlijke brul van achter waar ik kippenvel van kreeg. De S8 brult van voren, waar ik net zo hard kippenvel van krijg. Nadeel van beide varianten is dat je het gaspedaal even wat vaker beroert en je rijbewijs daar niet zo blij mee is. De pomp vervolgens wel, dat begrotingsgat door een akkefietje in de golf van mexico vullen wij DF'ers wel op...
Een F10 535i was geen optie geweest. Ondanks dat de nieuwe funfer ontzettend lekker rijdt (goede keuze Robin!), heb ik afgeleerd om iets nieuw te kopen. Bovendien trekt mij voor het dagelijkse rijden een 7er of een A8 meer. In de zuipversies van deze modellen vind je elke optie die je maar kan bedenken en dat werkt flink comfortverhogend. Even wachten tot de nieuwe modellen van de A8 (W12) en 760Li flink zijn afgeschreven, en dan kom ik als een aasgier er weer in.
@MarcRS4, goede tip over die nieuwe type achterlichten. Ik vind ze ook veel mooier en kwa uiterlijk is er met de facelift verder amper iets veranderd. Anders krijg je toch weer zon pimpversie en das ook niks. Filmpjes maak ik zo snel mogelijk, er schijnt de 27e iets te gebeuren

-
Maurice,
Ik kan ze eventueel coderen voor je,maar je garage kan dat natuurlijk ook.
Ik kan ze eventueel coderen voor je,maar je garage kan dat natuurlijk ook.
-
Super om hier veel kilometers mee te mogen maken!
Zal alleen wel om de dag tanken worden? :+
Zal alleen wel om de dag tanken worden? :+