Probeer het maar eens 10000 kills vol te houden

Ik wil niet weten waar jij opzit......Metchu schreef:je moest eens weten waar ik nu op zit
wel een legale uitvoering ?Robin schreef:Heb 'm ook op PC. Wil 'm installeren , zegt ie 'FAILED TO RUN INSTALL SCRIPT'
![]()
En ik heb gewoon 'n internetverbinding en z'n voorlopers ook altijd gehad. Wat kan't zijn?
Verkoopt de Free Record Shop illegale kopieën? Wist ik niet.Metchu schreef:wel een legale uitvoering ?Robin schreef:Heb 'm ook op PC. Wil 'm installeren , zegt ie 'FAILED TO RUN INSTALL SCRIPT'
![]()
En ik heb gewoon 'n internetverbinding en z'n voorlopers ook altijd gehad. Wat kan't zijn?
Dat houdt dus in dat je met controller speelt ipv keyboard/muis zoals op de PC?Rivanov schreef:Loopt heerlijk op de PS3!
Rivanov schreef:Het is maar waar je op let!![]()
Robin schreef:Rivanov schreef:Het is maar waar je op let!![]()
Het totaalplaatje moet bij mij kloppen, de sfeer, beleving, graphics, maar ook physics en de juiste geschiedkundig verantwoorde dingen in beeld: Havana 1961 kun je niet iemand 'n GSM of digitaal horloge laten dragen of dat je auto's uit de '70s ziet, dat soort dingen. En dat is hier best goed gedaan, behalve die latina 'capitalista puta' heeft 'n mooie kont, maar moest lang donker haar hebben ipv kort .
Ik weet ook niet of de gebruikte wapens in 't tijdsbeeld kloppen(?)
Dat klopt prima, af en toe hebben ze het ook over prototypes. Deze gasten hadden toegang tot het nieuwste spul. Dit keer hadden ze voor dit soort beslissingen een ex commando uit die periode(s) ingeschakeld. Dat is goed te merken imo.Robin schreef: Ik weet ook niet of de gebruikte wapens in 't tijdsbeeld kloppen(?)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast