535i
- Joop
Re: 535i
Las je reactie in het draadje premium betalen voor driving-fun...; eerst er over heen gelezen; daarna kwam de reactie nog een keer voorbij...
...toch eens hier kijken: hij zou toch niet een 5er gekocht hebben hè?
Ja dus...; gefeliciteerd.
Had al zo'n vermoeden na je reactie in het 535i draadje van Sjoerd.
...toch eens hier kijken: hij zou toch niet een 5er gekocht hebben hè?
Ja dus...; gefeliciteerd.

Had al zo'n vermoeden na je reactie in het 535i draadje van Sjoerd.

- Robin Hartog
Zag afgelopen vrijdag een trailer vol nieuwe Fünfers op de A4! Schitterend ding zeg! Ook in het zilver! 8) 

- Joop
Zat net nog even de post door te snuffelen; zat ook een uitnodiging van de dealer tussen om de nieuwe Fünfer te bekijken...
...als ik de specs en de prijzen zo zie is de 535i wel de beste koop uit het hele gamma denk ik.
Vervolgens het HE pakketje erop, zoals jij 'm ook hebt, met een paar individuele opties en klaar ben je...
...als ik de specs en de prijzen zo zie is de 535i wel de beste koop uit het hele gamma denk ik.
Vervolgens het HE pakketje erop, zoals jij 'm ook hebt, met een paar individuele opties en klaar ben je...
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Zilver veranderd in zwartmetallic
Zojuist ff een 15km met 'n 530d fully loaded gereden. Kracht zat onderin. Maar meer ook niet...
Zoveel electronische gadgets dat ik er bijna depri van werd dus de juiste keus gemaakt, en die electronische demping en achterasbesturing niet gedaan.Comfortstand is dweil, sportstand is beter, maar ik blijf bij M Technik. Besturing is licht, maar comfy. Doh.Automaat is supersnel en bij de les, stuurschakeling is rap.
Dus:
F10 535i 8traps automaat HE
Zwart metallic en zwart Dakota leer
Sportstoelen
M Technik onderstel
19"Styling 331
Geen typeaanduiding
Electrisch zonnescherm achter handbediend achter zijkanten(kids he)
Hifi Professional
'Shadowline' exterieur heet nu hoogglans zwart lijsten huppeldepup
Verlichtingspakket
grijze baan in voorruit
en nog wat dingetjes.
Eind mei krijg ik 'm(die van Sjoerd was 22 mei uitgerekend, bij mij ook)
Zojuist ff een 15km met 'n 530d fully loaded gereden. Kracht zat onderin. Maar meer ook niet...
Zoveel electronische gadgets dat ik er bijna depri van werd dus de juiste keus gemaakt, en die electronische demping en achterasbesturing niet gedaan.Comfortstand is dweil, sportstand is beter, maar ik blijf bij M Technik. Besturing is licht, maar comfy. Doh.Automaat is supersnel en bij de les, stuurschakeling is rap.
Dus:
F10 535i 8traps automaat HE
Zwart metallic en zwart Dakota leer
Sportstoelen
M Technik onderstel
19"Styling 331
Geen typeaanduiding
Electrisch zonnescherm achter handbediend achter zijkanten(kids he)
Hifi Professional
'Shadowline' exterieur heet nu hoogglans zwart lijsten huppeldepup
Verlichtingspakket
grijze baan in voorruit
en nog wat dingetjes.
Eind mei krijg ik 'm(die van Sjoerd was 22 mei uitgerekend, bij mij ook)
-
Rene, 'n 535i begint bij 63k kaal. Een 550i begint bij 94k kaal!
Plak op beide incl die pakketten toch 15 a 20k en een 535i komt uit op 80/85k en 'n 550i op 110/115k. Dat scheel nogal he.
Gaat toch nergens over....
Plak op beide incl die pakketten toch 15 a 20k en een 535i komt uit op 80/85k en 'n 550i op 110/115k. Dat scheel nogal he.
Gaat toch nergens over....
- Snipe
Zwart van buiten is wel goed. Zwart van binnen is ook wel goed. Maar de combi? Is dat niet een beetje saai?
Ik weet het verder niet, jij moet er mee rijden.
*kijkt naar buiten en ziet 190 E zwartzwart en 330i zwartzwart*
Ik weet het verder niet, jij moet er mee rijden.
*kijkt naar buiten en ziet 190 E zwartzwart en 330i zwartzwart*
- duifjes.com
Zit ff te kijken op BMW.nl is eigenlijk alleen maar zwart/blauw en zilver achtigen....waarom niet iets spannender? Of kun je je ook nog andere keuze's maken??? Juist dit soort zakelijke auto's heb ik altijd mooi gevonden in iets opvallend of sjiek zoals bruin met wit ofoeits.....maar goed ik heb ook een rare smaak
-
Laat 't eerst zo, maar vind ik wel mooi inderdaad. Een kennis van me heeft zo'n nieuwe 730d in zwart/awart met 19"anthraciet eronder:prachtig, zelfs met 'maar' 19"(onder 'n F01 7er)Ruben schreef:Velgen anthraciet laten spuiten, topcombi. Vandaag gezien op AM V8, moet op een vijf ook kunnen
- Leen
beter zo Robin , toen ik een paar maanden geleden een 535igt mee had voor een weekend zat er ook die achteras besturing op , daar zie ik dus totaal het nut niet van in , bij langzaam genomen bochten is het ontzettend onnatuurlijk , een echte "must loose " optie imo.
-
Ha, die Robin;
Zwart/zwart is helemaal OK wat mij betreft. Misschien niet de spannendste, maar wel een tijdloos mooie combinatie. Wat voor dekoratiepaneeldingetjes komen d'r in?
Zwart/zwart is helemaal OK wat mij betreft. Misschien niet de spannendste, maar wel een tijdloos mooie combinatie. Wat voor dekoratiepaneeldingetjes komen d'r in?
-
4AT Schwarz.Standaard. Alu en (nep?) hout, wéér 5/600 euro verder. Neen.Hansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Robin;
once you go black you never go back.ofzo.

-
Ha, die Robin;
Alles lekker zwart dus, paneeltjes en hemeltje ook. Mooi, lekker knus. En je hebt gelijk; als je eenmaal begint met configureren tellen 'die paar honderd euro' al gauw lekker aan....
Ik zou persoonlijk de wielen (goeie keuze trouwens) gewoon laten zoals ze zijn; zwart worden ze vanzelf wel. 8)
Ik vind dat ook wel wat hebben als de wielen een beetje contrast bieden op een zwarte auto. Die van mij zijn een tintje donkerder dan standaard (maar dat was dan ook bijna chroom), maar nog wel gewoon alukleurig.
Alles lekker zwart dus, paneeltjes en hemeltje ook. Mooi, lekker knus. En je hebt gelijk; als je eenmaal begint met configureren tellen 'die paar honderd euro' al gauw lekker aan....
Ik zou persoonlijk de wielen (goeie keuze trouwens) gewoon laten zoals ze zijn; zwart worden ze vanzelf wel. 8)
Ik vind dat ook wel wat hebben als de wielen een beetje contrast bieden op een zwarte auto. Die van mij zijn een tintje donkerder dan standaard (maar dat was dan ook bijna chroom), maar nog wel gewoon alukleurig.
-
Die van mij is 'n beetje melkchocola-tina, Nandor liep altijd met pure choco's rond, uit alle windstrekenSnipe schreef:Teveel met Nandor gesproken zeker?Robin schreef:once you go black you never go back.ofzo.

-
Nou, ik reed langs de plaatselijke bmw BOER en daar stond er een in die afgrijselijk saaie blauw grijze kleur, maar ik weet niet of een andere kleur 'm beter had gedaan
Zwart is wel top hoor denk ik Robin, maar vergeet de velgen niet

Zwart is wel top hoor denk ik Robin, maar vergeet de velgen niet

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Black on black idd........................
de enige ander combo; zwarte kut op wit laken...............................maar dat gaat dan weer over heel wat anders

Hoewel een lichte kleur op de 5er het zeker goed doet IMHO.............................
de enige ander combo; zwarte kut op wit laken...............................maar dat gaat dan weer over heel wat anders

Hoewel een lichte kleur op de 5er het zeker goed doet IMHO.............................