Golf GTD unilak zwart besteld
- walterkurtz
Re: Golf GTD unilak zwart besteld
Ik heb er net 1 besteld. In de bijlage de offerte voor dit apparaat. Ik vrees voor de <<
>>als ik dit ding tot mijn beschikking krijg.

- Bijlagen
-
- Golf GTD Offerte.jpg (119.05 KiB) 917 keer bekeken
- walterkurtz
En ongeveer zo ziet het er dan uit. Maar dan met Xenon en Led en leer en nav en alles!
- Bijlagen
-
- volkswagen_golf_gtd_03.jpg (57.5 KiB) 915 keer bekeken
-
- volkswagen_golf_gtd_13.jpg (64.73 KiB) 915 keer bekeken
-
- volkswagen_golf_gtd_12.jpg (82.16 KiB) 915 keer bekeken
-
- volkswagen_golf_gtd_01.jpg (77.99 KiB) 915 keer bekeken
-
- volkswagen_golf_gtd_04.jpg (118.85 KiB) 915 keer bekeken
- JP
Mooi/Welkom
- walterkurtz
Met het advance pakket heb je Xenon en R type achterlichten
- Bijlagen
-
- volkswagen-golf-gtd-led-lights1.jpg (28.91 KiB) 905 keer bekeken
-
- 252857-3.jpg (73.29 KiB) 905 keer bekeken
- JP
Mooi, maar......gelieve HIER even een draadje aan te maken....
Thanx

- walterkurtz
Om het af te maken moeten we er ook nog wat tuning tegenaan gooien.
http://www.ziptuning.nl/chiptuning/Volk ... tml#header
http://www.ziptuning.nl/chiptuning/Volk ... tml#header
- Bijlagen
-
- chiptuning-vw-Golf-6.jpg (137.53 KiB) 899 keer bekeken
-
- VAG_2.0_TDI_140pk.jpg (65.22 KiB) 899 keer bekeken
- walterkurtz
RESULTAAT: Koppel (trekkracht) 420 Nm
dat is evenveel als een Porsche 911 Carrera S (2009) http://www.fast-autos.com/supercars/Porsche_911_09.php of een BMW Z4 (2009) http://teewhy-luxurycars.blogspot.com/2 ... mw-z4.html
:banaan:

:banaan:
- Petrolhead Tom
Vast niet, kan me niet voorstellen dat bij de GTD ziptuning ineens wel de opgegeven vermogens haalt. Ga naar JD.
- walterkurtz
http://www.jdengineering.nl/ zegt hetzelfde 420 Nm 

- Petrolhead Tom
Ja met het grote verschil dat JD de opgegeven vermogens wel haalt en Zip vrijwel nooit. Google voordat je met alleen een cijfertje komt.
-
Eens. ZIP zijn oplichters.Tom Westendorp schreef:Ja met het grote verschil dat JD de opgegeven vermogens wel haalt en Zip vrijwel nooit. Google voordat je met alleen een cijfertje komt.
- Petrolhead Tom
Bij de Mini club ook genoeg over bekend.
- walterkurtz
En dit http://www.ziptuning.nl/chiptuning-rijervaringen/ is allemaal fake?
Denk het niet. Een kennis heeft een bmw 330d laten tunen en meten (exrta kosten) en de cijfers waren 95% accuraat, dus volgens opgave op de website. .
Denk het niet. Een kennis heeft een bmw 330d laten tunen en meten (exrta kosten) en de cijfers waren 95% accuraat, dus volgens opgave op de website. .
- Teunis
Als ik hier soms de reacties zie van bepaalde GTD rijders, dan denk ik wel eens, tot welke club zijn we toegetreden 
Begin je eigen topic, please, wellicht komt deze hint dan iets duidelijker over.
Prachtige auto verder, maar ZIP tuning, doe het nou niet, maar als je dat na deze hints nog niet snapt...
Wanneer komt ie, Davy? Mini GTD-meet ooit?

Begin je eigen topic, please, wellicht komt deze hint dan iets duidelijker over.
Prachtige auto verder, maar ZIP tuning, doe het nou niet, maar als je dat na deze hints nog niet snapt...

- Adje ///M3
Wij gaan waarschijnlijk morgen een erg mooie zwarte GTD afleveren. Een volle toeter met een MTM tuningkje en uitlaatsysteem 

- Macboy
Als je een 5-deurs hebt met af fabriek leder zou ik ALTIJD de elektrische stoelen erbij nemen. Dat kost bij alle merken een godsvermogen, minimaal EUR 1.500,= maar alleen bij Volkswagen EUR 490 !
Is maar EUR 12,= per maand op de leaseprijs. Ik weet het: grenzen zijn er altijd met de leaseprijs, maar voor elektrische stoelen voor zo weinig geld zou ik het gewoon altijd nemen. De meeste mensen hebben volgens mij geen elektrische stoelen omdat ze (a) niet weten dat het zo goedkoop is of (b) ze nemen geen leer af fabriek maar achteraf en dan kan je het dus niet bestellen.
Misschien heb je iets aan deze tip. Zo niet, dan hebben misschien anderen er iets aan
Waar lease je trouwens ? Is wel een hele scherpe leaseprijs !
Is maar EUR 12,= per maand op de leaseprijs. Ik weet het: grenzen zijn er altijd met de leaseprijs, maar voor elektrische stoelen voor zo weinig geld zou ik het gewoon altijd nemen. De meeste mensen hebben volgens mij geen elektrische stoelen omdat ze (a) niet weten dat het zo goedkoop is of (b) ze nemen geen leer af fabriek maar achteraf en dan kan je het dus niet bestellen.
Misschien heb je iets aan deze tip. Zo niet, dan hebben misschien anderen er iets aan

Waar lease je trouwens ? Is wel een hele scherpe leaseprijs !
Laatst gewijzigd door Macboy op 30 jun 2010, 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- RutgerK
@Macboy, zo te zien bij Directlease. Die brandstofkosten zijn overigens wel veel te laag. Een GTD loopt ergens tussen de 1op15 - 1op16. Bij 40.000km per jaar is dat ongeveer 2600 liter diesel. Een brandstofvoorschot van 156 per maand is 1872 euro oftewel gemiddeld € 0,72 per liter diesel. Dat gaat anders uitpakken lijkt mij. Ik weet niet hoeveel korting op brandstof een leasemaatschappij tegenwoordig krijgt maar vandaag staat diesel op € 1,24. Een brandstofvoorschot van meer dan € 200,- per maand lijkt mij reeler.
Verder een leuke auto zo'n GTD. Opendak is persoonlijk natuurlijk. Ik heb twee keer een auto gehad met open dak en uiteindelijk dat zo goed als nooit open gehad. Of geklapper op de oren of te felle zon of gewoon omdat de airco beter werkt met het dak dicht.
Verder een leuke auto zo'n GTD. Opendak is persoonlijk natuurlijk. Ik heb twee keer een auto gehad met open dak en uiteindelijk dat zo goed als nooit open gehad. Of geklapper op de oren of te felle zon of gewoon omdat de airco beter werkt met het dak dicht.
- Macboy
Daar komt inderdaad makkelijk € 100,= bij per maand. Wil je voor mijn GTI helemaal niet weten met 60k per jaar 

- Teunis
Ik heb momenteel 6,6 liter nodig voor 100 km gemiddeld en heel zachtjes rijd ik toch ook weer niet.
- Davy MR2DRIFT
Ilya, had idd liever ook DSG, omdat dat perfect bij de GTD past, maar dan was ie net te duur. Chip heb ik eigenlijk nog niet aan gedacht, omdat de auto zo al erg snel is. Wel is het zo dat het karakter van de GTD erg vlak is, waardoor de beleving uitblijft. Zou wel cool zijn om de turbo er met een chip harder in te laten komen. Wat zijn eigenlijk de opties voor tuning? Dus met behoud van fabrieksgarantie?Macboy schreef:@Teunis: bij VW is altijd rond mei de wissel dus had je kunnen weten![]()
@Davy: GTD is super auto. Zou ik zelf dan wel met DSG willen. Past goed bij karakter van de diesel. Zit je een chippie te overwegen ? Had de GTD liever met de 204pk dieselmotor gezien. Dat maakte voor mij de keuze voor de GTI ook overtuigender.
- Davy MR2DRIFT
Ziptuning is niks i.d.d. Jeroen Dik is perfect! Heb hun werkwijze gezien en dat is top!Teunis schreef:Als ik hier soms de reacties zie van bepaalde GTD rijders, dan denk ik wel eens, tot welke club zijn we toegetreden
@ Teunis....inderdaad......sommige reacties:-(. Lijkt wel Streetlegaltuningclub ofzo haha. Of MR2 forum..... Ik weet niet precies wanneer de auto geleverd wordt. Hoop dat volgende week toch wel te horen te krijgen....
- Davy MR2DRIFT
- MartijnGizmo
Erg fraai!
- Knot
Prachtig... er zijn al genoeg bluemotions op de weg.... gewoon aangeklede dikke diesels willen we zien!
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Prachtige auto man, stijlvol en dik.
Loop elke dag weer met plezier naar mijn GTI, blijf het een prachtige auto vinden, zo'n dikke Golf 6. Niet iedereen begrijpt dat maar die begrijpen er niks van.
Loop elke dag weer met plezier naar mijn GTI, blijf het een prachtige auto vinden, zo'n dikke Golf 6. Niet iedereen begrijpt dat maar die begrijpen er niks van.