Mooi dat 'mijn auto' draadje toch nog een plezier is om te lezen.Da Puppet Masta schreef:Patrick,
Met plezier lees ik je topic en hoewel ik niet lang op dit forum ben (en me eigenlijk nog ergens moet voorstellen (denk ik)), heb ik toch een aantal vragen. Ter info: ik ben in het bezit van een volledig standaard BMW 3.28 coupe automaat (E46) en wil het een en ander aanpassen. Zo af en toe rijd ik een circuitdag (vrijrijden) maar het moet geen kneiterharde tracktool worden omdat ik er op straat nog in moet rijden. Ik ben daarom op zoek naar een aantal onderdelen en advies en ben dus blij jouw topic te hebben gevonden.
Om te beginnen jouw strutbar: waar heb je die vandaan? Mooi ding! Heb je ook achter overwogen?
Ik ga verder alle rubbers aan de onderkant vervangen door Powerflex, andere remschoenen met RVS leidingen en overweeg in de toekomst nog andere vering en demping (zo heet dat bij motoren iig).
Ga je verder nog het motorvermogen tweaken?
Groet
DPM
Het is een OMP strutbar, deze zijn bij vrij veel autosport zaken te koop. Ik heb hem alleen bij Bas Roos vandaan, omdat ik daar ook m'n onderstel heb laten doen.
Ik had deze eigenlijk al direct besteld met het onderstel, maar omdat het niet dezelfde was als de e36 had hij zelf z'n twijfels of hij hem moest monteren. Dus dat heb ik de dag erna alsnog gedaan.
Eigenlijk vind ik die 170pk wel best. Misschien dat ik de ecu nog een keer onder handen laat nemen. Maar dat is dan meer voor de gasrespons en de toerenbegrenzer wat verplaatsen (heb nogal erg korte versnellingen).
Andere remmen staan ook nog op het verlanglijstje. Helaas passen die verlanglijstjes nooit in je portomonnee