D hoeft voor mij niet zo zeer...; wel leuk voor een keertje maar hoeft niet op de stoep te staan.
Kies daarom voor optie C: "Auto in sportief jasje"
Ben stiekum al een beetje in de Stuttgarter hoek aan het rondneuzen: Cayman S / Carrera S...
'k Rij nu een heerlijke 3er coupe, die ook totaal niet opvalt in het huidige verkeer. Eigenlijk bevalt me dat eigenlijk wel. Ook is de auto vanuit zakelijk oogpunt redelijk tot zeer geaccepteerd in het bouwwereldje. Veel duurder en exclusiever moet eigenlijk niet worden. Een E90/E92 M3 bijvoorbeeld is ook erg aardig en oogt zoals Romo en Robin aangeven nog wel als een 'normale' 3er (A/B classificatie zeg maar) en zijn daarmee eerder geaccepteerd dan bijvoorbeeld een Cayman / Carrera. Mensen zien het Porsche logootje op de kap en dan gaat er blijkbaar toch een bepaald e knop bij sommige mensen om. Meestal ten nadele.
Een Porsche is zakelijk gezien niet de meest handige zet (i.v.m. honoraria(afspraken) en andere geld- en budgetgerelateerde discussies die we in de bouw nog maar al te vaak hebben, zeker nu), maar aan de andere kant lijkt me dat wel erg aantrekkelijk voor het vermaak privé. Probleem is dat ik geen twee auto's op de stoep kan hebben staan...
...keuzes maken... Veel te moeilijk.