OMAGAWD wat begin ik 'n hekel te krijgen aan dat rotding:Kleur sucks, achterlichten sucken, interieur sucks, prestaties sucken en die ducktail sucks tov een GT3/RS spoiler. Ik haat retro-goedbedoeldheid.

Dat vind ik bij een SLS AMG veel erger dan bij dit ding.Robin schreef:Ik haat retro-goedbedoeldheid.
Snipe schreef:Dat vind ik bij een SLS AMG veel erger dan bij dit ding.Robin schreef:Ik haat retro-goedbedoeldheid.
Snipe schreef:Soms lukt het, zo'n retro-auto - en soms ook niet.
Gelukt: Mini, 500, Ford GT, 911 Sports Classic
Jammelijk mislukt: Beetle, C3 (geïnspireerd op 2CV naar zeggen van Citroën), SLS AMG.
Dodge Challenger, Ford Mustang, BMW Z8, dat zijn twijfelgevallen vind ik.
Ik ben meer onder de indruk van 'n goed bakje koffie dan van die auto/dat filmpje. Echt vreselijk saai.Jurjen schreef:Chris Harris in de 911 Sport Classic
Sorry meneer de moddereter, maar dit vind ik echt een GELUL.Snipe schreef:Soms lukt het, zo'n retro-auto - en soms ook niet.
Jammelijk mislukt: Beetle, C3 (geïnspireerd op 2CV naar zeggen van Citroën), SLS AMG.
^100% mee eens, maar Steve, Perry zegt ook: twijfelgeval. Ik vind de Z8 ook qua looks 'n twijfelgeval, restwaarde heb ik 't niet over, dan wint 'n Suzuki Alto 't relatief ook van 'n willekeurige Ferrari LOL.steve smith schreef:Sorry meneer de moddereter, maar dit vind ik echt een GELUL.Snipe schreef:Soms lukt het, zo'n retro-auto - en soms ook niet.
Z8 is absoluut gelukt getuige zowel rijplezier als restwaardes. Deze Sport Citsch 911 IMHO is de grootste misser in jaren uit Zuffenhausen.
Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Rijplezier van een Z8 kan ik niet over meespreken, de restwaarde zie ik ook wel. Als dat je criteria zijn, is een Z8 inderdaad gelukt. Ik doelde meer op het uiterlijk, waardoor het toch een twijfelgeval wordt. Dat dashboard vind ik bijvoorbeeld nogal misplaatst in een BMW.steve smith schreef:Sorry meneer de moddereter, maar dit vind ik echt een GELUL.Snipe schreef:Soms lukt het, zo'n retro-auto - en soms ook niet.
Z8 is absoluut gelukt getuige zowel rijplezier als restwaardes. Deze Sport Citsch 911 IMHO is de grootste misser in jaren uit Zuffenhausen.
Porsche 911 SC 3,0 RS Rallyefahrzeug mit H- Zulassung. Der 911er ist für Youngtimerrallyes nach Anhang J für Fahrzeuge bis Baujahr 12/1981 vorbereitet. Alle notwendigen Sicherheitseinrichtungen sind vorhanden: Überrollkäfig, Feuerlöscher, Notstromschalter, 4-Punkt- Sicherheitsgurte, Schalensitze rechts+ links; Der Motor verfügt über ca. 260 PS, das Getriebe ist kurz übersetzt und hat ein Sperrdifferential, das Fahrwerk ist von Bilstein mit Turbo- Drehstäben. GFK Heckbürzel, Momo-Lederlenkrad. Inzahlungnahme und Finanzierung ist möglich. http://www.sportwagen-duesseldorf.net" onclick="window.open(this.href);return false; Vollständige Beschreibung Händler
Sportwagen Düsseldorf Inh.: Rüdiger Baehr
Am Trippelsberg 165
40589 Düsseldorf
Deutschland
1. Tel.-Nr.: +49 (0)163 8288609
Tel.-Nr. (mobil): +49 (0)163 6445548
Er zijn nog veel meer variaties op het thema 911, hoor. De 911R is zo ongeveer de oudste van de speciale modellen. En er is ook nog een 2,5ST geweest, tamelijk bijzonder. En behalve de dierenstaarten in meerdere variaties was er dan ook nog een teatray, oftewel het dienblad; de dikke 930 Turbo 3,3 spoiler. En al die variaties in motorinhoud niet te vergeten. 2,0; 2,2; 2,4; 2,7; 3,0 en 3,2 zijn redelijk bekend, maar er zijn onder meer 2,3's, 2,5's, 2,9's en van de SC is er ook nog een kleine serie 3,1's geweest.GTRene schreef:scherp @Snipe
best veel soorten Porsche SC en CS en RS en S en RSR en? ducktail whaletail?
tis best zoeken naar types en bj.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten