Wat een mooi park auto's weer zeg!
Prachtige Clio, monsterlijke Porsche's, heerlijke USA powerrrrr...
Heb het gruwelijk naar m'n zin gehad.
Ivm met de trackday's heb ik er vorige week een geheel nieuwe pijp eronder laten zetten,
van downpijp met racecat tot/met einddemper. Ben zelfs APK waardig
Niet hoeven te liften, loopt zelfs op toeren makkelijker door dan de geheel open pijp die eronder zat.
"loopt" is eigenlijk niet het goede woord, "liep" maar zometeen meer daarover.
Om de baan te verkennen op straatbanden gestart, was dat na 3 rondes al zat.
Trouwens, ik vind het ook veel gevaarlijker op de Eagle's. Dus snel de slicks er weer onder gezet.
Op een paar "late rem/blokkeren" acties na, gelukkig geen spannende dingen.
Na de laatste aanpassingen aan het onderstel is de auto nu ook heel voorspelbaar,
dat is voor mij als nieuweling zeker gewenst
Nog 10 sec eraf, dan zit ik netjes aan de 01:50
Helaas, na een tijdje heerlijk te hebben getoerd, plots de turbodruk weg.
Hoorde direct daarvoor iets van een korte kreet onder de kap vandaan, en nee, was geen vogel door m'n scoop gekomen....
Houdt er niet van om vanaf Zolder te moeten lopen, dus gestopt met het trackrijden.
Er rammelt nu iets, maar of het nu de turbo is, ik weet het niet zeker.
Ben gisteren zonder druk naar huis gereden, tot ik in de straat kwam, heb toen nog even een keer gas gegeven.
Dat stukje duwen naar de garage zou me nog wel lukken....
Ik heb vol druk, een spoolup waar je U tegen zegt.
Dus nog maar eens gaan dokteren wat er nu fout zit.
Ben nog een paar rondes mee geweest met de beemer van GareTT, was ik daar even positief verrast van zeg!
Dat gaat harstikke goed rond, zeker gezien de straabanden.
Beste remmen ook!
Hmm, interresante circuit-auto zo'n BMW
Mannen, bedankt voor het organiseren weer, nu snel sleutel voor de volgende trackday.
