Wat betekent die M eigenlijk? Zit er veel verschil tussen jouw monster en de mijne?
Kwaliteit van BMW motoren is boven alle twijfel verheven, electronica en aansturing is wat anders ( daar hebben alle merken last van, ook auto`s)1 van mijn kameraden heeft stage gelopen bij BMW en heeft voor een van de nieuwe 1200's een storings manuel moeten schrijven voor de monteurs. Gezien hij nogal hoog begaafd is en , wat apart is, ook nog eens redelijk kan communiceren heeft hij veel gezien bij BMW. Goede auto's, motoren zijn twijfel achtig. Zeker met de intrede van alles computer gestuurd, op het moment dat je een storing krijgt op vakantie kun je niks anders als naar een BMW dealer gezien de 40.000 euro kostende computer die men nodig heeft. Zelfs om je remmen te ontluchten
En hoeveel versnellingsbak revisies zijn er uitgevoerd in die km stand ? Dat is dus direct een van de BMW problemen. Let wel, ik praat over 2 wielers, niet over de 4 wielers, daarover niks dan lof.romo schreef:
Kwaliteit van BMW motoren is boven alle twijfel verheven, electronica en aansturing is wat anders ( daar hebben alle merken last van, ook auto`s)
Ik kan me nog een artikel herinneren, naar ik meen uit Moto `73, daar werd een BMW K100 met 250.000 km ( ja, lees dat nog maar eens) ontleed en gemeten op alle toleranties; conclusie; dat ding was nog als nieuw, werkelijk onvoorstelbaar......................
De M geeft het type aan. De 91-er met de koplampen achter glas is de M. Daarvoor had je de L: wel upside down vork maar koplampen niet achterglas en daarvoor had je de J die geen upside down heeft en geen koplampen achter glas:Maximus schreef:Niels, mooi man
Wat betekent die M eigenlijk? Zit er veel verschil tussen jouw monster en de mijne?
Kijk, dit soort mafkezen mag ik welNiels schreef:Nou zullen een hoop mensen niet snappen waarom je de ene carbon demper ruilt voor de andere en daar ook nog een paar honderd voor wilt betalen maar ik vind dat een Yoshi gewoon onder een klassiek Gixxer hoort:
Xave30 schreef:De lente komt eraan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten