Can you make an Audi Estate oversteer?
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Re: Can you make an Audi Estate oversteer?
Jos Verstappen heeft een Audi RS6. Die begrijpt ook niets van autorijden idd...
Dat zijn inderdaad allemaal stumperds, alleen bmw rijders weten wat sturen met het gaspedaal is.
Dan kan je net zo goed het stuur uit die bmw halen, je stuurt toch met het gaspedaal

Dan kan je net zo goed het stuur uit die bmw halen, je stuurt toch met het gaspedaal

- wjn
Sommigen willen terug naar de tijd dat je elke 10km moest stoppen om je lagers van olie te voorzien met een oliepompje geloof ik
Over driving-fun gesproken, als je je ABS, rem- en stuurbekrachtiging niet uit kunt zetten heb je geen "total control" en hoor je dus per definitie van sommigen in de categorie poetsers thuis
Ga lekker karten, dan heb je tenminste driving-fun.

Over driving-fun gesproken, als je je ABS, rem- en stuurbekrachtiging niet uit kunt zetten heb je geen "total control" en hoor je dus per definitie van sommigen in de categorie poetsers thuis

Ga lekker karten, dan heb je tenminste driving-fun.
-
Sommige mensen kunnen (klaarblijkelijk) niet lezen en posten daarna van dit soort (domme) reaktie's... jammer maar helaas 

Sommige mensen denken dat bmw het enige merk op aarde is, dat is pas jammer 

-
- Auto: M3P, 130i
Sebas rijdt toch ook op asfalt met 4wd?

- wjn
Dat is toch geen driving fun, dat is werk 

- wjn
Wat is hier dan verkeerd aan te lezen?Aernoudt schreef:Wederom: +1Jeroen schreef:Ja en? Ik vond de post van MarcRS4 weer kant noch wal raken. No offence verder, maar ik blijf bij mijn post.
En Allen, dat jij eruit haalt dat ik me boven anderen verheven zou voelen, zegt meer over jou, dan over mij. Ik heb verder totaal geen zin om dit op de man te gaan spelen, en dat is ook niet de bedoeling op dit forum.
Dit forum heeft de naam driving-fun.com Auto's die het niet mogelijk maken om de essentie van wat autorijden mooi maakt: total control, te kunnen beleven hebben niets om zo'n forum te zoeken. Maw: kan bijvoorbeeld de esp niet uit dan is dat een auto die het per definitie onmogelijk maakt om echt van te genieten en past de berijder beter op het: http://www.ik-ben-een-poetser.nl/forum" onclick="window.open(this.href);return false;
Het moge duidelijk zijn dat het vag gamma dus zo de Kliko in kan wat dat betreft. Of de woordkeus drol dan wel of niet begrepen wordt is tot daar aan toe. Wellicht beter geweest dat anders te benoemen: poetser-mobiel oid :fy:
total control is geen ESP, geen ABS, geen stuurbekrachtiging, geen rembekrachtiging, kortom: Karten.
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Goh, zelfreflectie ?Aernoudt schreef:Sommige mensen kunnen (klaarblijkelijk) niet lezen en posten daarna van dit soort (domme) reaktie's... jammer maar helaas
- Thom
Erger nog, Aernoudt begrijpt niet eens wat hij zelf schrijft.Michel Huisman schreef:Goh, zelfreflectie ?Aernoudt schreef:Sommige mensen kunnen (klaarblijkelijk) niet lezen en posten daarna van dit soort (domme) reaktie's... jammer maar helaas
-
Dat krijg je als autochtonen zelf niet mee hoeven te doen aan een inburgeringscursus...

-
indobesar schreef:Sebas rijdt toch ook op asfalt met 4wd?![]()
![]()
Maar die zijn RWD biased dus dan mag het wel een klein beetje.

-
Wat een kansloos draadje, sommige mensen laten zich wel heel erg kennen hier.
-
Ja, ik hou me ook maar wijselijk stil..k33z schreef:Wat een kansloos draadje, sommige mensen laten zich wel heel erg kennen hier.
DF is een oprekbaar begrip, de ene is DRIVING-EXTREME-FUN
en de andere heeft gewone DF.
Sommige kunnen blijkbaar alleen naar zichzelf kijken en geen respect opbrengen voor de ander.
Ik zeg slotje

- Davy MR2DRIFT
Ik heb een AE86, E36 met sperdif, E30 met sperdif en 3 mr2's gehad en ik vind het super om zulke auto's te rijden. Driften, sturen met het gas, enz. Toch had ik minstens net zoveel driving-fun in de Saxo 1.4 VTS en Subaru Impreza GTT. Driving-fun kan voor mij geluid, zithouding, schakelen, enz. zijn, maar dat hoeft niet persé een RWD te zijn. Een vriend van me heeft net een RS4 gekocht en daar zou ik me echt wel wat jaartjes in kunnen vermaken, ook al is het stuurkarakter wel erg onderstuurd. Met zo'n auto vind ik het juist weer mooi om lijnen te rijden.
De Caddy TDI die ik nu heb geeft me zelfs Driving-fun, terwijl er niets spannends aan is. Het is gewoon leuk om in een bestelauto met 140 pk te rijden:-)
Ik moet wel zeggen dat mijn SW20 MR2 me de meeste DF biedt, tot nu toe. Het stugge onderstel, kleine grensbereik, korte pookje, motorgeluid achter je, de lage zit en het dakje wat eruit kan. Het is gewoon erg betrekkelijk en maar helemaal afhankelijk van hoe hoog je eisen zijn.
De Caddy TDI die ik nu heb geeft me zelfs Driving-fun, terwijl er niets spannends aan is. Het is gewoon leuk om in een bestelauto met 140 pk te rijden:-)
Ik moet wel zeggen dat mijn SW20 MR2 me de meeste DF biedt, tot nu toe. Het stugge onderstel, kleine grensbereik, korte pookje, motorgeluid achter je, de lage zit en het dakje wat eruit kan. Het is gewoon erg betrekkelijk en maar helemaal afhankelijk van hoe hoog je eisen zijn.
-
En dat bedoel ik!
Ik geniet van een motorgeluid in een auto,
Raampje open door een tunnel met de rallye is kwijlen! Dat kan toch ook een vorm van DF zijn?
Genoeg gezegt lijkt me....
Ik geniet van een motorgeluid in een auto,
Raampje open door een tunnel met de rallye is kwijlen! Dat kan toch ook een vorm van DF zijn?
Genoeg gezegt lijkt me....
- Friso
Blijft toch een mooie gezinsauto.
Mooie kleur ook. :banaan:
Mooie kleur ook. :banaan:
- RutgerK
-
- Auto: Fun Damn Mentally
^^^^^^
'Gorillas in the mist', was wel 'n aardige film, mooi sfeerplaatje
ah daar was ie al

Los Españoles @ Jarama, muy bien, creo los hacen para manegar brusco dentro una curba, soltar el accelerador rapido como lift off oversteer.
Darna geeft ie gas bij om 'm weer easy como infierno weer recht te trekken.
Verder valt hij soms bijna stil.
'Gorillas in the mist', was wel 'n aardige film, mooi sfeerplaatje

ah daar was ie al

Los Españoles @ Jarama, muy bien, creo los hacen para manegar brusco dentro una curba, soltar el accelerador rapido como lift off oversteer.
Darna geeft ie gas bij om 'm weer easy como infierno weer recht te trekken.
Verder valt hij soms bijna stil.

-
Zit een aardig geluidje in die 3.0T
:shakeit:

luco hornsveld schreef:Sommige mensen denken dat bmw het enige merk op aarde is, dat is pas jammer
DAt is het toch ook :jenna: Kom je ooit nog wel eens achter Luco.....

RELLUH!!!!!!!!!!!!!
- Knot
Audi's zijn verder best ok, alleen moeten ze het middendiff veranderen voor iets als subaru heeft met DCCD, instelbaar naar neutraal of overstuur.
- wjn
Zoals de nieuwe S4 al heeft, bedoel je? Meeste koppel naar het meest belaste wiel, is alleen niet instelbaar.Knot schreef:Audi's zijn verder best ok, alleen moeten ze het middendiff veranderen voor iets als subaru heeft met DCCD, instelbaar naar neutraal of overstuur.
- Kasteel
S4? Dacht dat het een filmpje was van een Q7
, lijkt ook wel heel veel op het Cayenne driften
.

- Joy
Mooi beschreven Robin